21/07/2008 Serveis
Aquestes són les dades més destacades del temps que hem tingut a Palamós durant l'última setmana. Les hem obtingut a través de l'estació meteorològica del nostre col·laborador, Josep Ribas.Les temperatures màximes han estat altes però potser no tant com seria habitual en un mes de juliol. Les màximes s'han establert entre els 26 i els 28 graus. La més alta, dimecres, amb 28'3. Curiosament, aquest dia també es va registrar la mínima més baixa de la setmana, amb 13'7 graus.
Gairebé no ha plogut. Només dues dècimes de litre, dilluns passat, arrossegades del cap de setmana plujós que vam tenir. Pel que fa al vent, ha estat especialment remarcable el garbí d'aquest cap de setmana, amb un cop màxim de 48 quilòmetres per hora, dissabte.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...