10/07/2008 Successos
El mercant Artne, avui al moll comercial.
La patrulla marítima de la Policia Local de Palamós va haver d’intervenir ahir perquè s’estava fent malament la descàrrega d’un vaixell al moll comercial. Es tracta del vaixell Artne, que porta una càrrega de fusta. Ahir, a quarts d'onze del matí, la dotació policial va observar que restes de la càrrega anaven a parar directament al mar, amb el risc que aquests residus fossin portats pel corrent fins a la platja Gran. La Policia Local va avisar el guardamoll per tal de corregir aquesta pràctica defectuosa. El mateix guardamoll va comunicar, minuts després de les dotze del migdia, que el problema ja s'havia resolt.
La patrulla marítima està en servei des del passat cap de setmana. Es tracta d'una embarcació tipus zòdiac a bord de la qual hi van un agent de la Policia Local de Palamós i un de la de Calonge. La patrulla vigila el litoral d'aquests dos municipis.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...