01/07/2008 Societat
L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés.
L’alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, assegura que tots els afectats per les irregularitats en el procés de preinscripcions de la llar d’infants tindran plaça per al curs que ve. Ferrés ha confirmat que Educació autoritzarà la reubicació d’alumnes en d’altres unitats del centre que tenen menys demanda. L’alcaldessa diu que ha estat un problema tècnic i acusa l’oposició d’oportunisme per haver-ne volgut treure profit polític.Com es recordarà, l'Ajuntament de Palamós va paralitzar, fa aproximadament un mes, el procés de preinscripció a la llar d'infants municipal 'L'estel de mossèn Gumersind'. El Consistori va detectar irregularitats en aquest procés. Segons la versió municipal, l'empresa que gestiona l'equipament va reservar plaça a alumnes a qui, per l'horari que feien, no els pertocava. Això va provocar que, finalment, hi hagués més places concedides que les existents. El conflicte se centra en els mòduls de P-2 i en horari de matí. Per això es va demanar a la Generalitat poder reubicar aquests alumnes en altres mòduls del centre. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS 1
En declaracions a Ràdio Palamós, Teresa Ferrés insisteix en que es tracta d'un problema tècnic i es queixa del profit que, segons diu, n'ha volgut treure l'oposició municipal.
CITA TERESA FERRÉS 2
En aquest sentit, ha reiterat la seva confiança en la regidora d'Ensenyament, Raquel Gallego, a qui l'oposició adjudica la responsabilitat política d'aquest afer. L'alcaldessa de Palamós diu que s'anirà fins al final a l'hora de determinar les responsabilitats de l'empresa concessionària de la llar d'infants. També assegura que no li consta que hi hagués alumnes matrículats però que no feien ús de la seva plaça, amb l'únic objectiu de tenir-la garantida per al curs següent. Ferrés espera que tot quedi resolt en el decurs d'aquest mes de juliol.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...