Recorren al Síndic de Greuges contra la via verda Palamós-Palafrugell.

27/06/2008 Medi Ambient


Un espai de la plana de l'Aubi, afectada per la futura via verda.

Un espai de la plana de l'Aubi, afectada per la futura via verda.

La coordinadora Salvem El Crit-Arítjol ha demanat per escrit al Síndic de Greuges de Catalunya, Rafael Ribó, que intervingui per evitar la construcció de la via verda entre Palamós i Palafrugell. L’entitat ecologista rebutja aquest vial per a ciclistes i vianants i reivindica, com a alternativa, recuperar per a aquest ús els camins ja existents.El projecte contempla construir un vial d'uns 6 quilòmetres de longitud, amb una inversió d'1'3 milions d'euros. Les obres ja han estat adjudicades i s'espera que comencin aquest mateix estiu. Jordi Cruz, portaveu de Salvem El Crit, diu que la intervenció del Síndic de Greuges de Catalunya és una de les seves últimes esperances.
CITA JORDI CRUZ
El projecte de via verda Palamós-Palafrugell té el rebuig d'una part destacable dels propietaris afectats. La setmana passada, una trentena d'ells es van negar a firmar les actes d'expropiació de terrenys que els havia fet arribar la Generalitat. Des del Govern català asseguren que el projecte ha passat els tràmits d'exposició pública i que tirarà endavant.


Jordi Cruz



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...