26/05/2008 Societat
Avui han començat les inscripcions per al casal i el casalet d’estiu que organitza l’Ajuntament de Palamós. El Punt d’Informació Juvenil ha donat hora concertada a 350 persones per fer aquesta inscripció. El tràmit es pot fer fins dijous vinent i les activitats del casal i el casalet tindran lloc de l’1 de juliol al 29 d’agost.Precisament, les places que aquests serveis ofereixen són unes 350 mensuals. Els pares tenen l'oportunitat d'apuntar la mainada els dos mesos, només un, o per quinzenes. Tot sembla indicar que la major part de la demanda, però, es concentrarà al mes de juliol. Raquel Gallego, regidora de Joventut de l'Ajuntament de Palamós.
CITA RAQUEL GALLEGO
Per fer la inscripció del nen o la nena calen una fotografia tipus carnet, una fotocòpia de la targeta de la Seguretat Social i una altra del llibre de família. Tant per al casal com pel casalet el preu és de 112'30 euros al mes si la inscripció és de matí o tarda. Si s'opta pel torn de migdia amb servei de menjador, el preu és de 146 euros. També hi ha una quota de 67'40 euros si la inscripció es fa només per a quinze dies. Hi ha descomptes per a famílies, en funció del nombre de germans inscrits.
El servei de casal està destinat a joves de 6 a 12 anys, mentre el casalet és per a mainada de 3 a 6 anys. Les activitats es faran de l'1 de juliol al 29 d'agost, sempre a l'Institut d'Ensenyament Secundari de Palamós. Un cop fetes les inscripcions al casal i al casalet, el dia 27 de juny es farà una reunió informativa per explicar als pares les activitats i desenvolupament d'aquestes ofertes d'oci infantil i juvenil.
Raquel Gallego
Totes les notícies:
26/04/2026 - Esports El Palamós CF guanya a casa davant el Juventus-Lloret (4-1)
El Palamós ha sumat els tres punts disputats al Municipal Palamós - Costa Brava davant el FC...
24/04/2026 - Medi Ambient Palamós suspèn en qualitat de l'aire dels entorns escolars
Una campanya de l'entitat Ecologistes en Acció per mesurar els nivells de diòxid de nitrogen en...
24/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament millorarà més de 12.000 m2 de calçades i voreres
El Ple de l'Ajuntament de Palamós ha aprovat aquesta setmana incrementar fins als 800.000 euros la...
24/04/2026 - Política Govern i oposició topen per les ajudes a Progat
Els grups polítics de l'Ajuntament de Palamós van debatre a fons aquest dimarts passat en el Ple...
24/04/2026 - Serveis El creuer Seabourn Venture farà escala a Palamós aquest diumenge
Nova escala de creuer al port de Palamós, prevista per a aquest diumenge vinent. Anirà a càrrec...