14/05/2008 Obres i Urbanisme
Un dels sobreeixidors de l'aparcament de la platja Gran.
Davant del temporal de pluja que hi va haver fa uns dies, i amb la previsió que pugui continuar plovent, la brigada d’obres de l’Ajuntament de Palamós ha activat el procés de neteja dels embornals que recullen les aigües. El regidor de l’àrea, Jordi Ors, assegura que les obres de reurbanització previstes al projecte ‘Palamós millora’, faran que la canalització d’aigua plujana sigui més efectiva i es redueixi el seu impacte sobre les zones més baixes del nucli urbà.
Escoltem-lo.
CITA JORDI ORS 1
Tot i que el risc de pluges intensifica el treball de neteja d'embornals, Jordi Ors assegura que aquesta és una feina que no es deixa en tot l'any.
CITA JORDI ORS 2
Una altra de les mesures que té previst executar l'Ajuntament de Palamós per tal de millorar l'evacuació de l'aigua de pluja i evitar inundacions, és la construcció d'un col·lector que anirà des del final del passeig del Mar cap a la zona on hi ha els sobreeixidors de l'aparcament de la platja Gran.
Jordi Ors 1
Jordi Ors 2
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...