09/05/2008 Societat
Un dels plats servits al Menú de la Gamba.
Quinze restaurants de Palamós, Sant Antoni i Calonge participen, des d’avui i fins al pròxim 13 de juliol, en una nova edició de la campanya gastronòmica del Menú de la Gamba. L'Associació de Restaurants de la Badia s'ocupa, un any més, de l'organització d'aquest menú, una de les ofertes gastronòmiques més atractives que es mantenen a la Costa Brava.El Menú de la Gamba està compost de torrades amb tomàquet i anxoves, fideus rossejats i gamba mitjana de Palamós a la planxa. El seu preu és de 37 euros, un euro més que l'any passat. La principal preocupació dels restauradors és que hi hagi gamba i, a més, a bon preu. Xavier Jabato presideix l'Associació de Restaurants de la Badia.
CITA XAVIER JABATO 1
Al Menú de la Gamba d'enguany hi participen quinze restaurants, dos més que l'any passat. Són nou de Palamós, cinc de Sant Antoni i un de Calonge. Esperen despatxar entre 13 mil i 15 mil menús. Compten amb un producte, la gamba de Palamós, que sempre triomfa.
CITA XAVIER JABATO 2
L'Associació de Restaurants de La Badia es va crear l'any 2003 com a una iniciativa empresarial per traslladar al món de la gastronomia la unitat geogràfica que ja tenen les façanes marítimes de Palamós i de Sant Antoni. A banda del Menú de la Gamba, l'Associació promou també les campanyes dels menús de l'Escamarlà i de l'Olla de Peix.
Xavier Jabato 1
Xavier Jabato 2
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...