05/05/2008 Societat
Una terrassa d'un bar, a Palamós.
L’Ajuntament de Palamós farà un control més estricte de l’ocupació de la via pública per part de comerços, bars i restaurants. Aquest any es marcarà físicament al terra l’espai d’ocupació concedit a cada establiment i hi haurà un funcionari municipal encarregat de controlar que aquests límits no se superin.En aquest sentit, es faran petites marques pintades a terra, en forma d'angles de 45 graus i amb la paraula 'Palamós'. Aquests senyals delimitaran l'espai que cada comerciant, restaurador o establiment del municipi tingui autoritzat per ocupar davant del seu local. A partir del seguiment que després en farà el personal municipal, es controlarà que es compleixi amb l'espai assignat. Si no és així, hi podrà haver sancions. Jordi Ors, regidor de Via Pública de l'Ajuntament de Palamós.
CITA JORDI ORS 1
El regidor reconeix que es posa en marxa aquest nou sistema de control de les ocupacions de la via pública, perquè fins ara no era prou efectiu.
CITA JORDI ORS 2
Els establiments que vulguin utilitzar un espai a la via pública per a poder realitzar la seva activitat professional, caldrà que abans ho sol·licitin a l'Ajuntament. Un tècnic de l'Àrea de Via Pública valorarà sobre el terreny les opcions de l'espai sol·licitat i si l'informe és favorable, la Junta de Govern Local aprovarà la concessió.
Jordi Ors 1
Jordi Ors 2
Totes les notícies:
27/07/2026 - Societat L'hospital de Palamós tindrà un equip d'hospitalització domiciliària
La Fundació Hospital de Palamós vol incorporar abans no acabi aquest any un equip...
27/07/2026 - Societat L'Ajuntament licita el contracte de gestió de la Llar d'Infants Municipal
L'Ajuntament de Palamós ha iniciat la fase de licitació del contracte de gestió de la Llar...
27/07/2026 - Societat Palamós farà 3 jornades consecutives de donació de sang a l'agost
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants de Sang de Girona convoquen 3...
27/07/2026 - Societat Mossos d'Esquadra reforça les comissaries de costa durant l'estiu
Els Mossos d'Esquadra han posat en marxa aquest estiu un pla integral de seguretat a tot el...
27/07/2026 - Medi Ambient Calonge i Sant Antoni posa punts informatius sobre la recollida de residus
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha posat en marxa un sistema de punts informatius de carrer...