30/04/2008 Obres i Urbanisme
Isabel Ruiz, portaveu de CiU a l'Ajuntament de Palamós.
El Ple de l’Ajuntament de Palamós es reuneix avui, a les set de la tarda, en la seva sessió ordinària del mes d’abril. El plenari posarà a votació el text refós del Pla d’Ordenació Urbana Municipal, pas previ necessari per tal que la Comissió d’Urbanisme de Girona el ratifiqui definitivament. El text s’aprovarà amb els vots favorables del PSC, Ciutadans de Palamós i Partit Popular, després que Convergència i Unió hagi anunciat ja que hi votarà en contra.L'Entesa i Esquerra Republicana de Catalunya ja havien anunciat prèviament el seu vot contrari. Com recordareu, la Comissió d'Urbanisme de Girona va aprovar definitivament, al setembre de l'any passat, el nou planejament urbanístic de Palamós. Ho va fer a condició d'introduir-hi unes modificacions que s'havien de contemplar en un text refós. L'Ajuntament va presentar recurs contra algunes d'aquestes prescripcions i, finalment, ha hagut d'arribar a una sèrie d'acords amb el Govern català. Segons l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, tots ells es poden considerar satisfactoris per al municipi.
CITA TERESA FERRÉS
Una de les modificacions imposades per la Generalitat ha estat el de reduir la superfície edificable al sector de Belitrà a només cinc hectàrees, una tercera part del que estava previst. Aquest és el punt que fa que Convergència i Unió voti en contra del nou document. Isabel Ruiz és la portaveu d'aquest grup.
CITA ISABEL RUIZ
El text refós del Pla d'Ordenació Urbana Municipal de Palamós s'aprovarà en el Ple municipal que començarà a les set del vespre. L'ordre del dia inclou també l'informe anual del Síndic de Greuges del Municipi, una proposta per demanar més cicles formatius d'FP per a Palamós o el document en que l'Ajuntament de Palamós reitera que les illes Formigues estan dins del seu territori, en contra del que reclama Palafrugell.
Teresa Ferrés
Isabel Ruiz
Totes les notícies:
11/06/2026 - Societat La natalitat baixa fa perdre una línia educativa d'I3 a l'escola La Vila
Aviat farà 3 mesos que es va tancar la preinscripció escolar pel curs 2026-2027 a educació...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme JuntsxCat reclama llum a la platja Gran però el govern diu que Costes no ho vol
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, es queixa de la supressió dels...
11/06/2026 - Medi Ambient Prevenció d'incendis forestals a la Fosca i Castell
L'Agrupació de Defensa Forestal Gavarres-Marítima i l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi haurà d'esperar al setembre
La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava no es podrà fer...
11/06/2026 - Política El president del Parlament, Josep Rull, visitarà demà Palamós
El president del Parlament de Catalunya, Josep Rull, farà demà divendres una visita institucional...