17/04/2008 Esports
El juvenil A de la Fundació Esportiva Palamós.
Després d’una brillant temporada, el juvenil A de la Fundació Esportiva Palamós pot assegurar-se matemàticament l’ascens a Primera Divisió, aquest cap de setmana. Per fer-ho, els jugadors entrenats per Eduard Mas necessiten guanyar aquest diumenge el Banyoles B. Dels 24 partits que ha jugat aquesta campanya, el juvenil A de la Fundació n'ha guanyat 22 i només ha cedit dos empats. Lidera el seu grup amb quatre punts d'avantatge sobre el Cassà, que també ha fet una gran temporada. Queden dos partits per acabar el campionat, de manera que una victòria aquest diumenge contra el Banyoles li donaria matemàticament el títol de campió i l'ascens a Primera Divisió. Com a reconeixement a la feina feta pels nois i també per donar més ambient al partit, s'ha decidit que el partit davant el Banyoles es jugui al Nou Estadi Municipal. Això serà aquest diumenge a les set de la tarda, una vegada s'acabi el partit que jugarà el primer equip del Palamós Club de Futbol amb el Reus Esportiu. Per cert, el Palamós també es juga molt en aquest partit i la directiva vol que la graderia presenti un molt bon aspecte. En aquest sentit, s'ha decidit que tots els jugadors del futbol de base de la Fundació Esportiva Palamós disposaran d'una entrada per portar gratuïtament un acompanyant al Nou Estadi.
Per la seva banda, el Sant Antoni, que milita al grup setzè de la Segona Regional, es juga aquest dissabte bona part de les seves opcions de jugar la promoció d’ascens o, per què no, ser campió de grup i entrar a l'ascens directe a Primera Regional. L’equip rep la visita del Guíxols B, un dels rivals directes en la lluita per aquest objectiu i que actualment té un punt més que el Sant Antoni.
Ara mateix la classificació està així: el líder és el Salt amb 66 punts. El Tordera és segon amb 64, el Guíxols B és tercer amb 62 i el Sant Antoni ocupa la quarta plaça amb 61 punts. El primer classificat puja directament i el segon promociona. Per tant, el Sant Antoni està a cinc punts de l'ascens i a tres de la promoció. Pere Masó és el president del club i també l'entrenador. Ell creu que hores d'ara està tot obert però pendent sobretot de derrotar el Guíxols B.
CITA PERE MASÓ 1
Masó és el quart entrenador que té el Sant Antoni en el que portem de temporada. Una situació força atípica però que sembla que no ha afectat el rendiment de l'equip. El president-entrenador explica que els resultats eren tota una incògnita quan es va fer el plantejament d'aquesta temporada.
CITA PERE MASÓ 2
El partit entre el Sant Antoni i el Guíxols B es jugarà aquest dissabte, a dos quarts de cinc de la tarda.
Pere Masó 1
Pere Masó 2
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...