14/04/2008 Successos
La Policia Local de Palamós ha detingut aquesta passada matinada un individu que s'estava barallant amb la seva parella al mig del carrer.Els fets han passat cap a quarts de cinc de la matinada, a l'avinguda de la Llibertat. La patrulla policial ha estat alertada i quan ha arribat ha trobat una parella formada per un home, domiciliat a Palamós, i una dona de nacionalitat boliviana i 31 anys d'edat, resident també al municipi. La dona es trobava en un estat de gran excitació nerviosa i presentava diversos cops al cap que, presumptament, l'hi havia donat la seva parella. L'home ha estat detingut i posat a disposició judicial, mentre la dona ha estat traslladada en ambulància a l'hospital de Palamós, on ha estat atesa.
D'altra banda, ahir diumenge es va practicar una detenció més a Palamós. Minuts després de les nou del matí, una patrulla de la Policia Local va sorprendre un individu que forçava un vehicle Mercedes Benz, amb matrícula de Girona, aparcat al carrer del Terç dels Napolitans. Fonts policials expliquen que l'home havia trencat una finestreta del cotxe i que intentava robar el ràdio-cassette. El sospitós, un veí de Palamós, que ja era objecte d'un seguiment per la seva presumpta relació amb delictes similars, va quedar detingut i va ser posat a disposició judicial.
El mateix diumenge, a dos quarts de deu de la nit, un vehicle Citröen C-15 va sortir de la via al carrer del Club Nàutic i va topar contra unes pilones. Només hi va haver danys materials però el conductor va donar positiu en la prova d'alcoholèmia. Es tracta d'un veí de Palamós, de 46 anys, ha qui han obert diligències per un presumpte delicte contra la seguretat del trànsit, i per a qui s'ha demanat l'obertura d'un judici ràpid.
L'última incidència destacada d'aquest cap de setmana és un petit incendi que hi va haver dissabte en un habitatge del carrer de Rentadors. Hi van anar una patrulla de la Policia Local i una dotació dels Bombers de la Generalitat. El foc, que no va causar danys d'importància, es va produir a la cuina de l'habitatge en encendre's l'oli d'una paella.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...