03/04/2008 Societat
Avui comença una nova edició de les Jornades d’Educació i Família, el cicle de xerrades adreçades a pares i educadors que organitza el Departament de Joventut de l’Ajuntament de Palamós. A partir de dos quarts de deu de la nit, a La Gorga, el professor d’Economia Mundial de la Universitat Autònoma de Barcelona, Arcadi Oliveras, pronunciarà la conferència ‘Educar per al consum és possible?’.Raquel Gallego, regidora de Joventut de l'Ajuntament de Palamós.
CITA RAQUEL GALLEGO
Arcadi Oliveras és expert en relacions nord-sud, comerç internacional, deute extern i economia de defensa. Col·labora habitualment amb diferents moviments socials i en publicacions solidàries. Entre altres treballs ha publicat 'Contra la fam i la guerra' i 'Un altre món'.
El cicle Jornades d'Educació i Família continuarà dijous vinent,10 d'abril, amb el psicòleg Ferran Salmurri, que presentarà la conferència 'Estratègies per educar les emocions'. L'edició d'enguany acabarà el dia 17 d'abril amb la conferència 'La lectura, un plaer també per als joves', a càrrec de l'escriptor i periodista Emili Teixidor.
Raquel Gallego
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomptat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomptat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...