El Carnisseries Arnall prepara la celebració del títol.

02/04/2008 Esports


La plantilla d'enguany del Carnisseries Arnall.

La plantilla d'enguany del Carnisseries Arnall.

A la plana esportiva avui parlem de bàsquet. El sènior masculí A del Club Esportiu Palamós, el Carnisseries Arnall, es pot proclamar aquest cap de setmana campió del seu grup de la Tercera Catalana Preferent. Els palamosins tenen un doble compromís aquesta jornada. Juguen a la pista del Quart i recuperen també el partit que van ajornar diumenge passat davant del Farners. En funció dels resultats que hi hagi, l'equip podria proclamar-se campió dissabte, guanyant a Quart. Si no és així, una segona victòria, en aquest cas diumenge, davant del Farners, sí que garantiria el títol. El qualsevol cas, la junta directiva del Club Esportiu Palamós ho ha preparat tot per fer la celebració. El partit es jugarà a les dotze del migdia, a continuació està previst fer un aperitiu al mateix Pavelló Municipal d'Esports per celebrar el títol i l'ascens de categoria amb tots els aficionats. El president de l'entitat, Joan Josep Matas, espera que la gent vagi a donar suport a l'equip, en agraïment també per una temporada tan exitosa com aquesta.
CITA JOAN JOSEP MATAS 1
Cal recordar que el Carnisseries Arnall ha guanyat els 23 partits que ha jugat fins ara. En queden set per acabar el campionat i el següent repte dels jugadors que entrena Lluís Puig és finalitzar la campanya amb tots els partits guanyats. En qualsevol cas, també cal mirar endavant i començar a pensar en la proxima temporada a Segona Catalana. Es mantindrà el bloc de l'equip actual, amb alguna nova incorporació. Una categoria més alta i, per tant, més despeses de manera que, segons Joan Josep Matas, president del Club Esportiu Palamós, totes les aportacions econòmiques seran benvingudes.
CITA JOAN JOSEP MATAS 2
Cal recordar, d'altra banda, que una vegada s'acabi la lliga regular, el Carnisseries Arnall jugarà l'anomenada fase de campions contra els primers classificats de la resta de grups de la seva categoria. Tots ells tenen l'ascens garantit però es jugaran aquest títol honorífic.


Joan Josep Matas 1


Joan Josep Matas 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...