31/03/2008 Cultura
L’Agrupació Teatral La Gespa està preparant un muntatge que vol homenatjar l’obra literària de l’escriptora Maria Àngels Anglada. Joan Gasull i David Sagrera s’han encarregat de fer una selecció de textos i de dissenyar una posada en escena que, amb tota probabilitat, s’estrenarà d’aquí a un any, coincidint amb el desè aniversari de la mort d’Anglada.David Sagrera, un dels habituals coordinadors del treball de Gespa Teatre, ha explicat que volen fer una obra on la paraula tingui el màxim protagonisme. Com a vehicle han triat l'obra de Maria Àngels Anglada, una autora amb un fort vincle amb l'Empordà perquè, tot i ser de Vic, estava arrelada a Figueres. David Sagrera explica com s'ha fet la selecció de textes.
CITA DAVID SAGRERA 1
Els membres de Gespa Teatre treballen des de ja fa uns mesos en els textes, tot i que la posada en escena encara està en una fase molt inicial.
CITA DAVID SAGRERA 2
La factoria de Gespa Teatre no deixa de produir ni un minut i, paral·lelament, ja treballa en L'Aquari, una nova proposta musical de Telma Romaní.
David Sagrera 1
David Sagrera 2
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomptat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomptat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...