31/03/2008 Cultura
L’Agrupació Teatral La Gespa està preparant un muntatge que vol homenatjar l’obra literària de l’escriptora Maria Àngels Anglada. Joan Gasull i David Sagrera s’han encarregat de fer una selecció de textos i de dissenyar una posada en escena que, amb tota probabilitat, s’estrenarà d’aquí a un any, coincidint amb el desè aniversari de la mort d’Anglada.David Sagrera, un dels habituals coordinadors del treball de Gespa Teatre, ha explicat que volen fer una obra on la paraula tingui el màxim protagonisme. Com a vehicle han triat l'obra de Maria Àngels Anglada, una autora amb un fort vincle amb l'Empordà perquè, tot i ser de Vic, estava arrelada a Figueres. David Sagrera explica com s'ha fet la selecció de textes.
CITA DAVID SAGRERA 1
Els membres de Gespa Teatre treballen des de ja fa uns mesos en els textes, tot i que la posada en escena encara està en una fase molt inicial.
CITA DAVID SAGRERA 2
La factoria de Gespa Teatre no deixa de produir ni un minut i, paral·lelament, ja treballa en L'Aquari, una nova proposta musical de Telma Romaní.
David Sagrera 1
David Sagrera 2
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...