12/03/2008 Medi Ambient
L'accés motoritzat al PEIN Castell-Cap Roig no es tancarà fins a l'estiu.
Els municipis de Palamós, Palafrugell i Mont-ras no avançaran el tancament al trànsit rodat de l’accés al PEIN Castell-Cap Roig. Això és el que havien demanat els grups ecologistes Salvem El Crit i Arítjol, que volien que el tancament es fes efectiu ja per Setmana Santa. Els municipis afectats, d’acord amb la Generalitat, no preveuen imposar restriccions fins a l’estiu. Ho ha explicat el regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Josep Buxeda.
CITA JOSEP BUXEDA 1
Buxeda creu que també és bo esperar a restringir el trànsit motoritzat quan l'aparcament de Castell ja estigui en funcionament.
CITA JOSEP BUXEDA 2
Salvem El Crit i Arítjol proposaven tancar l'accés al PEIN Castell-Cap Roig als vehicles a motor per Setmana Santa. Consideren que aquest és un període amb una forta afluència de visitants que, amb cotxes, motos o quads, causen un greu impacte dins d'aquest espai natural. A més, segons els ecologistes, la sequera que patim empitjora encara més aquesta situació i aguditza el risc d'incendi forestal.
Josep Buxeda 1
Josep Buxeda 2
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomtat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomtat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...