12/03/2008 Medi Ambient
L'accés motoritzat al PEIN Castell-Cap Roig no es tancarà fins a l'estiu.
Els municipis de Palamós, Palafrugell i Mont-ras no avançaran el tancament al trànsit rodat de l’accés al PEIN Castell-Cap Roig. Això és el que havien demanat els grups ecologistes Salvem El Crit i Arítjol, que volien que el tancament es fes efectiu ja per Setmana Santa. Els municipis afectats, d’acord amb la Generalitat, no preveuen imposar restriccions fins a l’estiu. Ho ha explicat el regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Josep Buxeda.
CITA JOSEP BUXEDA 1
Buxeda creu que també és bo esperar a restringir el trànsit motoritzat quan l'aparcament de Castell ja estigui en funcionament.
CITA JOSEP BUXEDA 2
Salvem El Crit i Arítjol proposaven tancar l'accés al PEIN Castell-Cap Roig als vehicles a motor per Setmana Santa. Consideren que aquest és un període amb una forta afluència de visitants que, amb cotxes, motos o quads, causen un greu impacte dins d'aquest espai natural. A més, segons els ecologistes, la sequera que patim empitjora encara més aquesta situació i aguditza el risc d'incendi forestal.
Josep Buxeda 1
Josep Buxeda 2
Totes les notícies:
12/06/2026 - Medi Ambient La platja de Castell es reobre al bany, un cop feta la reparació de l'emissari submarí
Els resultats de les analítiques practicades des del dimecres passat i fins avui diuen que l'aigua...
12/06/2026 - Societat L'hospital de Palamós presenta la seva Unitat de semicrítics connectada amb el Trueta
Aquest matí s'ha presentat a Palamós el desplegament del nou model d'atenció al pacient crític...
12/06/2026 - Serveis Palamós viurà demà la seva gran festa gastronòmica de l'any amb la Fira de la Gamba
Tot està a punt perquè Palamós visqui demà dissabte la gran festa de la Fira de la Gamba....
12/06/2026 - Serveis Tres cuineres locals es converteixen en Ambaixadores de la Gamba de Palamós 2026
La Gamba de Palamós ja té ambaixadores per a aquest 2026. La Comissió Reguladora de la Marca de...
12/06/2026 - Serveis Escala de creuer amb l'Azamara Onward
Les escales de creuer d'aquest mes de juny al port de Palamós arriben avui a l'equador, amb la...