22/02/2008 Esports
Les baixes poden ser el gran enemic del Palamós Club de Futbol en la visita que farà aquest diumenge al camp del Manresa. L'equip, però, viatja amb la confiança de continuar la ratxa de bons resultats i consolidar-se en la quarta plaça de la classificació, que li dóna dret a jugar la promoció d’ascens de categoria. Ahir van operar Jaume Duran de la luxació que tenia a l'espatlla i estarà un mes i mig de baixa. Carmelo també és baixa per problemes físics i Carlos López està malalt i tampoc jugarà aquest diumenge. A aquestes baixes ja segures s'afegeixen els dubtes de Vichu, Cornellà i Xavi Giró, tots amb molèsties. L'equip farà avui l'últim entrenament de la setmana i descansarà demà per intentar recuperar els tocats. Tot i aquests problemes, l'entrenador del Palamós, Jordi Condom, està convençut que podrà formar un equip competitiu per jugar a Manresa.
CITA JORDI CONDOM 1
El Palamós ha visitat en cinc ocasions el camp del Manresa, amb un balanç de tres derrotes, una victòria i un empat. L'any passat hi va perdre per un a zero. Tot i que a la primera volta del campionat el Manresa va arrencar un empat a un en la seva visita a Palamós, el cert és que l'equip de la comarca del Bages no està bé. Actualment és el tercer classificat per la cua i lluita per sortir de les places de descens. Jordi Condom fa aquesta valoració del rival.
CITA JORDI CONDOM 2
El partit Manresa-Palamós es jugarà aquest diumenge a les dotze del migdia. Des de mitja hora abans podreu escoltar a Ràdio Palamós el programa que inclourà la transmissió del partit.
A la Segona Regional, la Fundació Esportiva Palamós juga aquest cap de setmana al camp del Calonge, en un nou derbi veïnal després d’haver jugat la setmana passada contra el Sant Antoni. Aquest equip, mentrestant, rep la visita del Tordera, demà dissabte.
Pel que fa a futbol de base, aquests són els partits que els equips de la Fundació juguen aquest cap de setmana als camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais. En futbol onze, demà dissabte, l'aleví A s'enfronta al Base Roses, a partir de les deu. A dos quarts de dotze, l'infantil A rep el Blanes. Ja a la tarda, el juvenil A juga contra el Cassà, a les quatre, mentre el cadet A ho fa contra el Ripoll, a les sis.
En futbol set, demà a les dotze del migdia, el prebenjamí A rep el Begur. Diumenge, a les deu del matí, el B s'enfronta a l'Escola Municipal de Futbol de Calonge i Sant Antoni.
En bàsquet, el Carnisseries Arnall Palamós busca la dinovena victòria consecutiva de la temporada. La pot aconseguir demà, al Pavelló Municipal d'Esports, davant del Calella. El partit començarà a dos quarts de sis de la tarda. A continuació, a les set, jugarà el sènior femení, el Catalunya Nàutic, que tindrà com a rival el Banyoles. La tarda de bàsquet al pavelló continuarà a un quart de nou del vespre amb el partit entre el sènior masculí B i el Club Bàsquet Palau. Diumenge, d'altra banda, el júnior masculí A del Club Esportiu Palamós juga contra el Club Bàsquet Hostalric.
Jordi Condom 1
Jordi Condom 2
Totes les notícies:
28/04/2026 - Societat Comencen les reunions participatives de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris
L'Ajuntament de Palamós recupera a partir d'avui les reunions amb veïns de diferents zones del...
28/04/2026 - Societat La Síndica de Greuges arriba al final del mandat satisfeta amb l'experiència
La Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, ha arribat al final del període de 5 anys al...
28/04/2026 - Serveis L'Oficina de Turisme i el Museu de la Pesca renoven els certificats de qualitat turística
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius de qualitat turística a més de 90...
28/04/2026 - Societat L'hospital de Palamós acull una exposició sobre la història de la prevenció de riscos laborals
L'hospital de Palamós acull l’exposició 'Un viatge per la història de la prevenció de riscos...
28/04/2026 - Cultura Club de lectura juvenil 'Entre línies', avui a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós ha incorporat una proposta nova a la seva oferta de clubs de...