Fecotur prepara la fira ForaStoc.

20/02/2008 Societat


Imatge d'arxiu de la Fira de Tardor que organitza Fecotur.

Imatge d'arxiu de la Fira de Tardor que organitza Fecotur.

L’Associació per al Foment del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, ha programat per al pròxim dia 1 de març la primera edició de la fira ForaStoc. Sota el lema ‘Embalem l’hivern’, Fecotur proposa que els botiguers palamosins treguin els seus productes al carrer a preus d’ocasió. La dinamitzadora comercial de Fecotur, Marga Trull, explica com va sorgir aquest projecte.
CITA MARGA TRULL 1
La primera edició de la fira ForaStoc es farà el dissabte 1 de març, de nou del matí a nou de la nit, a la zona comercial del centre de Palamós.Per cada compra a les parades, els clients rebran un val per a una degustació gratuïta de xocolata, a qualsevol dels bars col·laboradors de la campanya.
CITA MARGA TRULL 2
Formalment, ForaStoc té un esquema molt similar a dues altres fires que ja organitza Fecotur cada any. Es tracta de La Botiga al Carrer, que es fa el primer dissabte del mes de juny, i de la Fira de Tardor, que se celebra el primer dissabte de setembre.


Marga Trull 1


Marga Trull 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...