20/02/2008 Esports
La zona esportiva Josep Massot i Sais.
L’Ajuntament de Palamós espera desencallar en breu el començament de les obres dels nous vestidors de la zona esportiva Josep Massot i Sais. Aquest és un equipament molt reivindicat pels pares de la mainada que juga als equips de la Fundació Esportiva Palamós, que ara s’han de canviar als vestidors del Nou Estadi, travessant per zones on hi ha trànsit de cotxes.El passat mes d'octubre, l'Ajuntament va començar el procés per adjudicar les obres, un any i mig després de l'aprovació del projecte. Ara falta enllestir alguns detalls per poder començar les obres i donar resposta a aquest problema del futbol de base palamosí. Joan Curto és el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Palamós.
CITA JOAN CURTO
El projecte contempla una construcció de 420 metres quadrats de superfície que acollirà cinc vestidors. L'objectiu és que els 300 nens que, aproximadament, formen part dels equips de futbol base de la Fundació Esportiva Palamós no hagin de travessar carrers per anar a canviar-se al Nou Estadi municipal. La zona esportiva Josep Massot i Sais està formada per dos camps de futbol de gespa artificial, un de futbol onze i l'altre de futbol set.
D'altra banda, avui s'ha confirmat que el jugador del Palamós Club de Futbol, Jaume Duran, l'hauran d'operar de la luxació d'espatlla que es va fer diumenge en el partit contra el Balaguer. La intervenció es farà demà a la Clínica Girona. En total, es calcula que Jaume Duran estarà un mes i mig de baixa. Si tot va bé, la setmana que ve ja podrà fer bicicleta estàtica i d'aquí a quinze dies podria començar a córrer. El jugador ha decidit passar pel quiròfan perquè ja és la tercera vegada que es produeix una luxació d'aquest tipus. La primera va ser quan encara jugava amb el Peralada i la segona, aquesta mateixa temporada amb el Palamós.
No acaben aquí els problemes per a Jordi Condom de cares al pròxim partit al camp del Manresa. Carmelo està descartat, mentre que Vichu, Cornellà i Giró arrosseguen diferents molèsties per cops i sobrecàrregues. L'entrenador del Palamós podrà recuperar, però, Santi Celaya, que ja s'ha recuperat.
Joan Curto
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...