19/02/2008 Societat
Un membre de l'AMPA del Vila-romà, llegint el manifest durant el Ple extraordinari.
Aquest vespre es reuneixen representants de l’equip de govern municipal de Palamós, dels grups de l’oposició i de la comunitat educativa del col•legi Vila-romà. L’objectiu de la trobada és donar resposta a les diferents preguntes que els membres de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes del centre van fer a l’equip de govern durant el Ple extraordinari de fa deu dies.Aquell plenari, com recordareu, es va dedicar de manera monogràfica a parlar de la problemàtica del col·legi Vila-romà. És a dir, de l'estat actual del centre i del retard de les obres de construcció del nou edifici de primària. Abans d'acabar el Ple, un representant de l'AMPA del centre va llegir un manifest que formulava diferents preguntes respecte a aquests temes. El document també deia que, si hi ha problemes amb els terrenys que s'han de destinar a l'ampliació del centre, es recuperi el projecte de rehabilitació de l'edifici actual o bé que se'n construeixi un de nou dins del recinte actual del col·legi. Els pares també volen inspeccions tècniques periòdiques per certificar el bon estat de l'edifici, així com un servei de policia de proximitat a les hores d'entrada i sortida del col·legi.
Segons l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, la reunió d'avui servirà per parlar d'aquestes qüestions.
CITA TERESA FERRÉS 1
D'altra banda, la Generalitat ha rebut un total de 126 propostes d'arquitectes per redactar el projecte constructiu del mòdul de primària del col·legi Vila-romà. Ho ha confirmat la mateixa Teresa Ferrés, en declaracions a aquesta emissora.
CITA TERESA FERRÉS 2
Cal recordar que aquest tràmit ja s'havia fet però que es va haver de repetir perquè el treball presentat per l'arquitecte elegit en un principi, tenia uns honoraris que superaven els previstos en la licitació.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...