Agenda esportiva del cap de setmana

15/02/2008 Esports


El Palamós Club de Futbol defensarà aquest diumenge per primera vegada la seva posició dins dels llocs de promoció d’ascens a Segona Divisió B. Els palamosins reben al Nou Estadi, a les cinc de la tarda, la visita del Balaguer. L'equip lleidatà és actualment el penúltim classificat del grup català de la Tercera Divisió. No obstant, l'entrenador del Palamós, Jordi Condom, no es refia de la situació del rival.
CITA JORDI CONDOM
De fet, el Balaguer ha puntuat al Nou Estadi en les seves tres últimes visites, amb dues victòries i un empat. A la primera volta del campionat, hi va haver un empat a dos. El Palamós farà demà al matí la seva última sessió d'entrenament de cares a aquest partit. Jordi té tres baixes confirmades. Una és la d'Albert Déu, sancionat amb un partit de suspensió per acumulació d'amonestacions. Les altres dues són per lesió i afecten Carmelo Alejo i Santi Celaya. En tots dos casos s'espera que la seva baixa no s'allargui més enllà d'una setmana. Marc Pujol ha tingut problemes amb una contusió, i Diego Romero i Jaime, amb la grip. No obstant, l'entrenador espera poder comptar amb tots tres. El partit entre el Palamós Club de Futbol i el Balaguer es jugarà aquest diumenge al Nou Estadi Municipal, a partir de les cinc de la tarda. Des de mitja hora abans podreu escoltar el programa de Ràdio Palamós que inclou la transmissió íntegra del partit.

Després de la decepció de la derrota de dimecres amb el Riudellots, la Fundació Esportiva Palamós afronta demà dissabte un derbi veïnal al camp del Sant Antoni. Dins d’aquest mateix grup de la Segona Regional, el Calonge rep el Guíxols B.

Pel que fa al futbol de base de la Fundació, destaquem aquests partits que es juguen durant el cap de setmana als camps de la zona esportiva Josep Massot i Sais. En futbol onze, demà a dos quarts de deu del matí, l'aleví B de la Fundació s'enfronta a l'Escola de Futbol de Sant Feliu. A les onze, l'infantil B rep el Roses i, a les tres de la tarda, jugarà el cadet B. També demà dissabte hi ha un partit de futbol set. Enfrontarà el benjamí B de la Fundació amb el Cristinenc i es jugarà a dos quarts d'onze del matí. Diumenge, tres partits més, des dos quarts de deu del matí. Els benjamins A i D contra el Cristinenc, mentre el B tindrà com a rival l'Escola Municipal de Futbol de Castell-Platja d'Aro.

En bàsquet, doble compromís, avui i demà, per al Carnisseries Arnall de Palamós. Els jugadors entrenats per Lluís Puig juguen aquest vespre a Tordera el partit que es va ajornar el passat cap de setmana. Demà, el sènior masculí A del Club Esportiu Palamós repeteix i jugarà al Pavelló Municipal d’Esports davant del Banyoles, a dos quarts de sis de la tarda. Lluís Puig es refereix així a aquests dos compromisos.
CITA LLUÍS PUIG
Demà també juga el júnior femení, a les quatre de la tarda, davant l'Onyar. A les set de la tarda, el júnior masculí A rebrà el Bàsquet Lloret i, per tancar la jornada, el sènior masculí C, el Showboys, té com a rival el Platja d'Aro B.

Acabem l'apartat d'esports recordant que avui ha començat la tercera edició de la regata internacional de vela infantil de la classe Optimist, Kaab Trophy, que se celebra fins diumenge a Palamós. La competició compta amb la participació de més de 300 regatistes.


Jordi Condom


Lluís Puig



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...