13/02/2008 Serveis
La companyia Fecsa Endesa ha previst dos talls de subministrament elèctric que afectaran demà dijous el sector de les Cases Noves i, en menor mesura, el nucli de Sant Joan. El primer tall es farà a partir de les vuit menys deu del matí i s’allargarà fins a les nou. El segon serà ja a la tarda, entre les cinc i les sis.
Al sector de les Cases Noves afectarà els abonats dels carrers d’Astruc Ravaia, Mossèn Gaspar Bosch, Josep Maria Sert, Lluís Barceló i Bou, Martí Roger i Crosa, Miquel Roger, Remigi Robau, Roqueta, Sant Jordi, Vidal i Palmada, el Camí Vell de La Fosca i la plaça de Pere el Gran. A Sant Joan, quedaran afectats pel tall de llum els abonats que resideixen als carrers de Lleida i de Pompeu Fabra.
Tot plegat forma part de les tasques tècniques de millora i manteniment, que Fecsa Endesa fa periòdicament a la xarxa elèctrica de Palamós.
Totes les notícies:
18/09/2026 - Serveis La italiana Grandi Navi Veloci s'interessa per tenir una línia marítima regular amb Palamós
La companyia de ferris italiana Grandi Navi Veloci ha mostrat el seu interès per incorporar...
18/09/2026 - Serveis Segona escala de la setmana del creuer Silver Ray
El creuer Silver Ray arribarà demà dissabte al port de Palamós, en la que serà la seva segona...
18/09/2026 - Política Els presidents de l'ANC i del Consell de la República, protagonistes d'un col·loqui a Palamós
La territorial de l'Assemblea Nacional Catalana Badia de Palamós organitza aquest dissabte un...
18/09/2026 - Cultura Homenatge festiu al dj i productor palamosí David Monje
El dj i productor musical palamosí David Monje, que va morir aquest any a causa de la malaltia de...
18/09/2026 - Cultura La Gorga acull 'El Concert' d'alumnes de l'acadèmia L'Assaig by Elisabet
Aquest dissabte el Teatre La Gorga serà l'escenari d'un espectacle molt especial. Es tracta de 'El...