06/02/2008 Medi Ambient
Obres a la plaça dels Països Catalans.
Aquesta setmana han començat les feines de millora de les zones enjardinades i de l’enllumentat de la plaça dels Països Catalans. L’actuació forma part d’un projecte global que vol millorar la connexió entre els dos grans equipaments que hi ha en aquesta plaça: la casa Montaner i la biblioteca Lluís Barceló i Bou.Aquests treballs que ara han començat s'allargaran fins a la setmana vinent, just abans que s'inauguri la nova biblioteca. El que s'està fent és una poda per sanejar l'arbrat existent a la plaça i la millora de la zona enjardinada que envolta el monument dedicat a la sardana, on s'hi plantaran clavells de colors. A banda, s'estan adequant tretze parterres situats en el tram del carrer de Martí Montaner i Coris que passa paral·lel a la plaça dels Països Catalans. En aquest cas, es combina rocalla amb vegetació mediterrània. Mentrestant, l'Àrea de Via Pública aprofita aquests treballs per fer la renovació de l'enllumenat, ubicant nous fanals en la zona de parterres.
A mig termini, però, es vol fer una reordenació de la plaça amb un calat més gran. Ho ha explicat el regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Josep Buxeda.
CITA JOSEP BUXEDA
D'altra banda, les tasques que es fan aquests dies al parc dels Països Catalans coincideixen amb la campanya de poda que l'Àrea de Medi Ambient està fent des del novembre. Les feines tenen lloc ara en el parc de l'Arbreda i seguiran per l'aparcament del carrer de Cervantes.
Josep Buxeda
Totes les notícies:
03/08/2026 - Societat L'hospital de Palamós millora la mitjana catalana en satisfacció dels usuaris
El de Palamós és un dels 3 hospitals gironins que ha superat la mitjana catalana en satisfacció...
03/08/2026 - Societat Ja han mort 16 persones a les platges catalanes i Protecció Civil crida a la prudència
Un total de 16 persones han mort ofegades a les platges catalanes des que va començar oficialment...
03/08/2026 - Medi Ambient Aquest juliol a Palamós ha estat 2'1 graus més calorós que el de l'any passat
Si pensàvem que el juliol del 2025 havia estat un mes molt calorós, que ho va ser, ens vam quedar...
03/08/2026 - Serveis La central de reserves de FECOTUR treballa amb 9 empreses de turisme actiu
Després del fre que van suposar l'estiu passat les obres del passeig del Mar de Palamós, el...
03/08/2026 - Cultura Palamós i l'Ametlla de Mar preparen els 10 anys d'agermanament
L'alcaldessa de Palamós, Maria Puig, i l'alcalde de l'Ametlla de Mar, Jordi Gaseni, s'han reunit a...