05/02/2008 Obres i Urbanisme
El sector de les Cases Noves, afectat pel projecte 'Palamós millora'.
La Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Palamós va adjudicar ahir la redacció dels primers projectes vinculats al pla ‘Palamós Millora’. Es tracta de la primera i segona fases de la reurbanització del sector de les Cases Noves, i de la primera fase del Mas Guàrdies. Segons l'adjudicació feta ahir, l’empresa Greccat es farà càrrec de la redacció d’aquests projectes per un preu de gairebé 300 mil euros. Un cop fet aquest pas, els treballs sortiran a concurs públic i s'hauran d'adjudicar. Les primeres obres començarien ja dins de l'any 2009, segons les previsions municipals. En qualsevol cas, i segons l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, l'important és que tot el procés comenci a caminar.
CITA TERESA FERRÉS 1
El projecte 'Palamós millora' consta d'una trentena d'actuacions urbanístiques, culturals, socials i econòmiques que s'aniran desenvolupant fins a l'any 2011. El seu àmbit d'aplicació son els barris de les Cases Noves, de Mas Guàrdies i de l'Eixample Nord. Entre les actuacions que s'engegaran aquest any, a banda de les adjudicades ahir, també hi haurà la redacció del projecte de la nova llar de la gent gran, la planificació per al foment de l'activitat cultural i els estudis d'aplicació de mesures d'eficiència energètica i d'estalvi d'aigua als habitatges. En les pròximes setmanes, d'altra banda, es començarà a rehabilitar l'edifici de l'antiga biblioteca. Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS 2
El projecte 'Palamós millora' implica inversions que superen els deu milions d'euros. La meitat d'aquest import el subvenciona la Generalitat a través dels fons de l'anomenada Llei de Barris.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
28/04/2026 - Societat Comencen les reunions participatives de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris
L'Ajuntament de Palamós recupera a partir d'avui les reunions amb veïns de diferents zones del...
28/04/2026 - Societat La Síndica de Greuges arriba al final del mandat satisfeta amb l'experiència
La Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, ha arribat al final del període de 5 anys al...
28/04/2026 - Serveis L'Oficina de Turisme i el Museu de la Pesca renoven els certificats de qualitat turística
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius de qualitat turística a més de 90...
28/04/2026 - Societat L'hospital de Palamós acull una exposició sobre la història de la prevenció de riscos laborals
L'hospital de Palamós acull l’exposició 'Un viatge per la història de la prevenció de riscos...
28/04/2026 - Cultura Club de lectura juvenil 'Entre línies', avui a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós ha incorporat una proposta nova a la seva oferta de clubs de...