01/02/2008 Societat
Un dels establiments que avui participava al concurs de comerços ambientats.
El Carnaval de Palamós és a punt d’entrar en el cap de setmana que concentra el gruix dels actes del seu programa. Aquest matí s’ha fet la Despertà i l’esmorzar popular. Aquesta tarda es fa el concurs de comerços i carrers ambientats i, aquesta mitjanit, un concert a l’envelat amb els grups Ele de Maria i So Original. Anem a pams. Destaquem sobretot el concurs de comerços ambientats que s'està fent al llarg de la tarda als carrers més cèntrics del municipi. El Rei Carnestoltes i la Reina visitaran tots els establiments, com també ho fan els membres de la colla Ex-Carnestoltes, que són els encarregats de valorar i premiar els diferents participants. El concurs de comerços ambientats és un dels actes del Carnaval de Palamós que ha anat perdent pes amb el temps. Des de l'organització, però, encara esperen recuperar-lo. Joan Mir, membre de l'Associació Carnaval de Palamós.
CITA JOAN MIR
Per cert, l'Associació per al Foment del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, fa aquesta tarda el lliurament del premi de 3000 euros a la guanyadora del concurs nadalenc de l'entitat. La guanyadora recorrerà els diferents establiments que ha triat per gastar-se aquesta quantitat.
Demà, d'altra banda és el gran dia de la rua del Carnaval del Palamós. A dos quarts de quatre es donarà la sortida a la gran cercavila, que tindrà el recorregut habitual, des de Sant Joan fins a la Planassa. Precisament, en aquest indret es plantaran i exhibiran totes les carrosses que hagin entrat a concurs.
A la mitja nit, l'envelat acollirà el tradicional ball de disfresses, enguany amenitzat per la Disco Mòbil Robert Figueras i per l'Orquesta Di-versiones.
Ja diumenge, a partir de dos quarts de dotze del migdia, cercavila matinal i, a la nit, a dos quarts de deu, gran concurs d'exhibició de comparses a l'envelat. Les actuacions s'han reduït una mica més aquest any i no podran passar dels quatre minuts.
Joan Mir
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomtat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomtat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...