29/01/2008 Política
Alícia Sánchez-Camacho de precampanya, avui al mercat de Palamós.
La cap de llista del Partit Popular per Girona en les pròximes eleccions al Congrés, Alícia Sánchez-Camacho, ha fet avui un acte de precampanya electoral a Palamós. La candidata ha reiterat el seu compromís que, si el Partit Popular governa l'Estat durant la pròxima legislatura, estarà garantida la inversió per remodelar el passeig del Mar i per fer un aparcament subterrani a la platja Gran.
Escoltem-la.
CITA ALÍCIA SÁNCHEZ-CAMACHO
La cap de llista del PP ha fet aquest matí un recorregut pel mercat setmanal de Palamós, acompanyada del regidor del partit en aquest municipi, Joan Fontanet. Sánchez-Camacho també ha anat a Sant Feliu de Guíxols i a Palafrugell.
Totes les notícies:
06/11/2026 - Societat El nou hospital de dia mèdic ja és una realitat
Ahir a la tarda es va presentar el nou hospital de dia mèdic de l'hospital de Palamós. Gràcies a...
06/11/2026 - Cultura L'òpera prima de les palamosines Paula i Clàudia Serra s'estrena als cinemes després del seu exitós pas pel Festival de Cinema Fantàstic de Sitges
Avui s'estrena als cinemes '11', la primera pel·lícula de les cineastes palamosines, Clàudia...
06/11/2026 - Serveis El creuer Azamara Onward fa escala al port de Palamós
El port de Palamós rep avui la segona escala d'aquest mes de novembre. La protagonitza el vaixell...
06/11/2026 - Societat Visites guiades als cementiris de Palamós i Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan organitza demà dissabte dues visites guiades als cementiris...
06/11/2026 - Medi Ambient 'Pesca i Ciència' parla avui a Palamós sobre les etapes del recurs marí amb el consum
A les 6 d'aquesta tarda es fa al Museu de la Pesca de Palamós la segona sessió del cicle 'Pesca i...