22/01/2008 Societat
Un moment de la Palamós Lan Party d'enguany. (Fotografia Josep Lois).
Ahir us explicàvem l’èxit de participació que ha tingut la segona edició de la trobada d’internautes Palamós Lan Party i les dificultats que tenen els seus organitzadors per trobar un espai més gran que els permeti créixer. L’alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, ha explicat a aquesta emissora que vol que el certamen es quedi al municipi, tot i les dificultats que hi ha per trobar-li espai.
CITA TERESA FERRÉS 1
L'alcaldessa, però, no descarta que la Palamós Lan Party s’hagi de compartir amb el municipi de Calonge, que podria oferir el pavelló firal de Sant Antoni com a espai alternatiu.
CITA TERESA FERRÉS 2
La Palamós Lan Party, que acaba de celebrar la seva segona edició, s'ha fet fins ara al pavelló del col·legi La Salle Palamós.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats aquest cap de setmana vinent, en la...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir el teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...