07/01/2008 Medi Ambient
Com ja us vam avançar divendres, els qui us vulgueu desfer de l’arbre de Nadal teniu tota aquesta setmana per portar-lo a un dels quinze punts de recollida que ha habilitat l’Ajuntament de Palamós arreu del municipi. Els arbres que estiguin en bones condicions es podran replantar i la resta es reciclaran com a adob.Es tracta de quinze punts de recollida que, recordem-ho, ja estan habilitats. En trobareu a les places del Tennis, de Mossèn Gumersind, dels Països Catalans, del Doctor Francesc Dalmau, de Pere El Gran, del Pedró, o a les places de Catalunya i dels Comtes de Palamós. També es recolliran els arbres de Nadal usats a les avingudes de Catalunya i del Mediterrani i als carrers del Comerç, Puig Pedró i de Foment. Al passeig del Mar hi haurà dos punts més, a les cantonades amb l'avinguda de l'Onze de Setembre i el carrer d'Enric Vincke.
Tots aquests punts estan senyalitzats amb cartells informatius i envoltats d'un perímetre de tanques perquè les restes vegetals no es dispersin. A banda de tots aquests punts de recollida, els arbres de Nadal també es poden portar a la deixalleria municipal o a dos centres col·laboradors de la campanya com són l'hospital de Palamós i l'empresa Hutchinson. Els arbres nadalencs es poden dipositar fins al diumenge vinent, 13 de gener. El dia 14, l'Àrea de Medi Ambient els recollirà tots.
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...