02/01/2008 Societat
Membres de CCOO manifestant-se divendres a l'hospital de Palamós.
La secció sindical de Comissions Obreres de l’hospital de Palamós i del centre Palamós Gent Gran ha demanat a l’alcaldessa, Teresa Ferrés, una reunió urgent per tal de tractar els problemes que tenen aquests equipaments sanitaris. El sindicat critica la falta de personal que tenen els dos centres.Ho ha explicat el delegat sindical de Comissions Obreres al Comitè d'Empresa de l'hospital, Carles Roig.
CITA CARLES ROIG 1
La secció sindical de Comissions Obreres va aprofitar la visita de la consellera de Salut, Marina Geli, per fer-li arribar les seves reivindicacions. Segons Carles Roig, les explicacions de la consellera no els van convèncer.
CITA CARLES ROIG 2
Comissions Obreres afirma que la falta de personal afecta igualment l'hospital de Palamós com el centre Palamós Gent Gran.
Carles Roig 1
Carles Roig 2
Totes les notícies:
30/07/2026 - Societat Resultats de la campanya d'inspecció de la pesca marítima recreativa
La campanya d’inspeccions realitzada en els últims 4 anys ha reduït la pesca recreativa sense...
30/07/2026 - Cultura El jaciment arqueològic Illes Formigues II es converteix en BCIN
El Govern de la Generalitat ha aprovat la declaració de Bé Cultural d'Interès Nacional, en la...
30/07/2026 - Medi Ambient Denuncien la vandalització de boies de seguretat a l'EIN Castell-Cap Roig
Una quinzena de boies destinades a delimitar l'espai de bany en diferents punts litorals de l'Espai...
30/07/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós convoca una plaça interina d'interventor
L'Ajuntament de Palamós ha publicat les bases del procés selectiu per cobrir interinament el lloc...
30/07/2026 - Cultura 'Contes al passeig' amb Ada Cusidó i 'La granja no s'adorm'
Com tots els dijous d'estiu, a les 7 d'aquesta tarda tornen els 'Contes al passeig', el club de...