02/01/2008 Societat
Membres de CCOO manifestant-se divendres a l'hospital de Palamós.
La secció sindical de Comissions Obreres de l’hospital de Palamós i del centre Palamós Gent Gran ha demanat a l’alcaldessa, Teresa Ferrés, una reunió urgent per tal de tractar els problemes que tenen aquests equipaments sanitaris. El sindicat critica la falta de personal que tenen els dos centres.Ho ha explicat el delegat sindical de Comissions Obreres al Comitè d'Empresa de l'hospital, Carles Roig.
CITA CARLES ROIG 1
La secció sindical de Comissions Obreres va aprofitar la visita de la consellera de Salut, Marina Geli, per fer-li arribar les seves reivindicacions. Segons Carles Roig, les explicacions de la consellera no els van convèncer.
CITA CARLES ROIG 2
Comissions Obreres afirma que la falta de personal afecta igualment l'hospital de Palamós com el centre Palamós Gent Gran.
Carles Roig 1
Carles Roig 2
Totes les notícies:
15/06/2026 - Serveis La Fira de la Gamba de Palamós ven 50.000 tiquets i bat el seu rècord
L'onzena edició de la Fira de la Gamba de Palamós ha batut aquest dissabte el rècord de tiquets...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme Palamós planifica amb l'ACM la renovació de l'enllumenat públic
L'Ajuntament de Palamós s'acull a l'Acord marc de serveis i subministrament de la Central de...
15/06/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament convoca les subvencions per rehabilitar façanes
L'Ajuntament de Palamós ha obert el termini perquè la ciutadania demani les ajudes per a la...
15/06/2026 - Cultura L'Ateneu dinamitza la Festa Major amb la primera Fira de Barraques, Sound System a la platja i la baixada de carretons
L'Ateneu de Palamós i Sant Joan organitza diverses activitats per la Festa Major, el proper cap de...
15/06/2026 - Cultura Club de lectura 'Llegir el teatre' a la Biblioteca, amb 'El Nom'
El club de lectura 'Llegir del teatre', de la Biblioteca Municipal de Palamós, comentarà avui...