24/10/2007 Cultura
L’Agrupació Sardanista Costa Brava comença aquesta setmana els seus tradicionals cursos de sardanes. L’oferta inclou un ampli ventall de possibilitats que va des de la iniciació fins al perfeccionament. Els primers cursos s’allargaran durant tot aquest últim trimestre d’any.L'Agrupació Sardanista Costa Brava va posar en marxa l'any passat els cursos, amb un bon nivell de participació. El president de l'entitat, Josep Cordomí, es mostra content pel ritme d'inscripcions i espera repetir l'èxit de l'any passat. Cordomí recomana als aficionats a la sardana que s'apuntin als cursos perquè creu que és una bona manera de fomentar el coneixement d'aquesta dansa.
CITA JOSEP CORDOMÍ 1
El president de l'Agrupació Sardanista Costa Brava, Josep Cordomí, reconeix que hi ha poca gent jove que s'interessi per la sardana i que la majoria de participants als cursos és gent gran. No obstant, no creu que aixo afecti el futur d'aquesta dansa tradicional.
CITA JOSEP CORDOMÍ 2
Cordomí destaca la forta afició a la sardana que hi hagut sempre a Palamós, municipi que va ser-ne Ciutat Pubilla l'any 2004. Qui es vulgui inscriure als cursos de sardanes té temps fins el dia anterior al començament dels diferents programes. El d'iniciació a la sardana és obert a partir dels sis anys. Començarà aquest divendres 26 d'octubre, a les galeries Carmen i s'allargarà fins al 18 de novembre. Els que ja en sàpiguen una mica i vulguin continuar progressant ho podran fer al taller de perfeccionament que s'iniciarà aquest diumenge al passeig del Mar i que durarà fins al 23 de desembre. El taller de comptar i repartir es farà entre els mesos d'abril i maig de 2008, i el de punts lliures, al juliol. El preu d'inscripció és de 5 euros pels socis de l'Associació Sardanista Costa Brava i de 15 euros per als no socis.
Josep Cordomí 1
Josep Cordomí 2
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...