Sis municipis es reuneixen a Palamós per parlar de transport públic

23/10/2007 Societat


Sis municipis es reueneixen a Palamós per un millor transport públic interurbà.

Sis municipis es reueneixen a Palamós per un millor transport públic interurbà.

Representants de sis ajuntaments de la comarca del Baix Empordà s'han reunit avui a Palamós per tal de treballar per a un nou model de transport públic interurbà. Els municipis de Santa Cristina d'Aro, Sant Feliu de Guíxols, Castell-Platja d'Aro, Calonge, Palamós i Vall-llobrega hi han estat representats.Aquesta és la segona reunió d'aquestes característiques que fan, en un projecte que, segons reconeixen els mateixos representants municipals, està encara en una fase molt inicial. Es tracta de fer un replantejament del model de transport públic en autobús, per fer-lo més racional i acostar-lo a les necessitats autèntiques dels habitants d'aquesta zona. Millorar la freqüencia de pas, reforçar les zones més desateses o les línies més utilitzades, com ara la que connecta amb l’hospital de Palamós, són algunes de les prioritats que es marquen els ajuntaments. El cas de l'hospital és paradigmàtic, segons el regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós, Alfons Bartolomé.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ 1
Bartolomé ha dit també que un altre cavall de batalla important serà la connexió amb la línia ferroviària, reforçant la línia d'autobús que va fins a l'estació de Caldes de Malavella.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ 2
Els sis municipis baixempordanesos implicats en aquest projecte de millora del transport públic interurbà es tornaran a reunir el dia 12 de novembre. Aquell dia també hi estarà convidat un representant de la Generalitat.


Alfons Bartolomé 1


Alfons Bartolomé 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...