03/10/2007 Obres i Urbanisme
El grup de l’Entesa a l’Ajuntament de Palamós valora bé les condicions que ha posat la Comissió d’Urbanisme de Girona per aprovar definitivament el Pla d’Ordenació Urbana Municipal. Creu que aquestes prescripcions corregeixen errors de l’equip de govern. L’Entesa havia estat molt crítica amb la política d’habitatge del POUM. Sobre el fet que Urbanisme no la qüestioni, el grup afirma que ja s’ho esperava.Cal recordar que l'Entesa ha estat, durant tot el tràmit del document, el grup municipal més crític amb el Pla d'Ordenació Urbana Municipal de Palamós. Fins al punt, que és l'únic grup que hi ha votat en contra en l'aprovació inicial i en la provisional. Tot i això, l'Entesa fa una bona valoració de l'aprovació definitiva condicionada que ha fet la Comissió d'Urbanisme de Girona. El regidor del grup, Èrik Solés, creu que les prescripcions que ha posat la Generalitat demostren que l'equip de govern no havia fet bé algunes coses.
CITA ÈRIK SOLÉS 1
Solés ha destacat especialment la decisió d'Urbanisme de fer desenvolupar la nova zona industrial de La Pietat en dos polígons diferenciats, de manera que l'empresa Hutchinson Palamós no hagi d'afrontar, de moment, costos urbanístics. També valora positivament que obligui a reduir a només una tercera part les 16 hectàrees que l'Ajuntament preveia urbanitzar al sector de Belitrà de Baix.
Un dels principals arguments de l'Entesa contra el POUM de Palamós era el tractament que dóna a l'habitatge protegit. L'Entesa criticava que no se'n promovia prou i que, a més, se'l concentrava excessivament al barri del Tennis, en el marc de la requalificació i urbanització d'una part de les antigues instal·lacions esportives municipals. La Comissió d'Urbanisme de Girona està d'acord amb aquesta operació. L'Entesa afirma que ja s'ho esperava. Èrik Solés.
CITA ÈRIK SOLÉS 2
Les modificacions que la Generalitat demana per al POUM de Palamós s'inclouran en un text refós que l'Ajuntament espera aprovar abans no acabi aquest any.
Èrik Solés 1
Èrik Solés 2
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomptat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomptat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...