28/09/2007 Obres i Urbanisme
La plaça de Josep Sarquella.
L’Ajuntament de Palamós estudia solucions per als problemes d’enllumenat que té la plaça de Josep Sarquella, situada entre l’Institut d’Ensenyament Secundari i l’avinguda de Catalunya. Problemes amb el nivell del terreny i l’evacuació d’aigües fan que l’enllumenat públic d’aquest indret no pugui funcionar amb normalitat.
Durant l'últim Ple municipal, el regidor del Partit Popular, Joan Fontanet, va interrogar l'equip de govern sobre aquesta qüestió. El regidor de Brigada d'Obres, Jordi Ors, li va explicar això.
CITA JORDI ORS
La plaça de Josep Sarquella es va urbanitzar seguint un projecte aprovat durant l'última fase del mandat de Convergència i Unió. L'execució es va retardar una mica perquè inicialment contemplava la ubicació d'una pista d'skate que, finalment, es va suprimir.
Jordi Ors
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomptat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomptat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...