26/09/2007 Societat
La Cambra de Comerç de Palamós prepara un curs sobre negociació amb intermediaris. L’entitat adreça aquesta oferta formativa a empreses exportadores, amb la finalitat de guiar-les sobre els mètodes que han de seguir per negociar amb els diferents intermediaris de les seves operacions. El curs es fa dimarts vinent.Cal tenir en compte que, sovint, les relacions comercials internacionals no es negocien directament amb el client finalista de l’operació sinó que es fan a través d’intermediaris. El curs que organitza la Cambra de Comerç de Palamós pretén formar les empreses exportadores amb la finalitat que aprenguin a diferenciar i escollir el tipus d’intermediari més adequat en cada cas. També té com a objectiu definir els mètodes que cal seguir per negociar amb els diferents intermediaris.
El seminari l’impartirà Eladi Ferrer, director d’exportació de Conserves Ferrer i consultor associat a Barnamarketing Grup Integral. El temari del curs es divideix en tres grans eixos: negociació internacional, negociació amb agents comercials, majoristes i distribuïdors internacionals i, per últim, negociació amb grans superfícies internacionals.
Aquesta oferta formativa s’adreça principalment a personal i directius de departaments d’exportació, màrqueting, logística, directors de compres i, en general, a totes aquelles persones vinculades o interessades en el comerç internacional. El curs ‘Negociació amb agents, distribuïdors i grans superfícies internacionals’ es farà el dia 2 d’octubre a la seu de la Cambra de Comerç de Palamós. Començarà a les cinc de la tarda i la seva durada aproximada serà de cinc hores.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...