El Museu de la Pesca impulsa la seva extensió flotant

17/09/2007 Cultura


El Museu de la Pesca de Palamós vol donar aquesta tardor una empenta definitiva al projecte de la seva exposició flotant. Es tracta de fer visitables dos antics pesquers, l’Estrella Polar i la Gasela, que estan amarrats al moll vell i que serviran per complementar l’exposició permanent del Museu.
La primera embarcació que va passar a mans del Museu de la Pesca va ser l'Estrella Polar, una antiga teranyina que va feinejar des del 1973 fins al 2001. Aquest patrimoni es va ampliar posteriorment amb la Gasela, un pesquer d'arrossegament amb més de cinquanta anys d'història. Per últim, s'ha incorporat també la Felicitat, una barca de pesca artesanal que, actualment, està situada fora de l'aigua, al costat del propi edifici del Museu de la Pesca. El director del museu, Miquel Martí, explica què es farà a partir d'ara.
CITA MIQUEL MARTÍ
El Museu de la Pesca de Palamós funciona des de ja fa cinc anys, bàsicament a través de la seva exposició permanent. L'objectiu és ampliar-la a les tres embarcacions, per tal de donar una visió més àmplia del patrimoni pesquer i per poder diversificar les activitats.


Miquel Martí



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...