29/08/2007 Obres i Urbanisme
El col·legi Vila-romà.
El director dels Serveis Territorials d’Educació de la Generalitat a Girona, Andreu Otero, afirma que l’aprovació pendent del planejament urbanístic de Palamós no és, ara mateix, un obstacle seriós per al projecte de remodelació del col•legi Vila-romà. L’Associació de Mares i Pares d’Alumnes del centre havia apuntat ahir aquest fet com un dels factors que estan contribuint al retard del projecte.El responsable a Girona del Departament d'Educació de la Generalitat, ho ha desmentit en declaracions a Ràdio Palamós.
CITA ANDREU OTERO
L'Associació de Mares i Pares d'Alumnes del col·legi Vila-romà afirma que la Generalitat li ha donat a entendre que, el fet que el POUM encara no estigui aprovat, és un problema afegit en el tràmit per fer el nou edifici de primària. Marta Creixell és la vice-presidenta de l'AMPA
CITA MARTA CREIXELL
Com ja vam informar ahir, el projecte d'ampliació i millora del Vila-romà ha topat amb un nou obstacle. La redacció del projecte s'haurà de posar de nou a concurs públic perquè el cost dels honoraris de l'arquitecte superaven d'un 20 per cent el preu de licitació.
Andreu Otero
Marta Creixell
Totes les notícies:
28/07/2026 - Obres i Urbanisme 6 empreses opten a fer les obres de la segona fase del passeig del Mar
Un total de 6 empreses constructores s'han presentat al concurs públic de l'Ajuntament de Palamós...
28/07/2026 - Societat Molta ocupació de llits d'atenció intermèdia i a la dependència
Els llits del centre Palamós Gent Gran destinats a l'atenció intermèdia i a la dependència...
28/07/2026 - Serveis L'Ajuntament vol recuperar la megafonia de la platja Gran per a l'estiu que ve
L'Ajuntament de Palamós ha suprimit el servei de megafonia de la platja Gran, que des de fa uns...
28/07/2026 - Cultura El palamosí Pere Perpinyà publica 'La transformació de Gaudí'
El palamosí Pere Perpinyà ha publicat la novel·la 'La transformació de Gaudí'. Una trama...
28/07/2026 - Societat Vescomptat de Cabanyes lliura 20.000 euros a l'ADF Gavarres Marítima
Els veïns de la urbanització Vescomptat de Cabanyes, al municipi de Calonge i Sant Antoni, han...