07/08/2007 Obres i Urbanisme
Obres de construcció de la carretera C-31, aquest migdia.
La Generalitat respectarà tots els compromisos amb els afectats per la construcció de l’autovia entre Palamós i Palafrugell. Així ho assegura el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, que respon així a les crítiques fetes per la Unió d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre. L'entitat denunciava fa uns dies a aquesta emissora el suposat mal funcionament de la comissió de seguiment de les obres. Aquesta comissió està integrada per la Generalitat, els ajuntaments de Palamós, Vall-llobrega, Mont-ras i Palafrugell i pels empresaris i particulars afectats per les obres. La seva funció és recollir els suggeriments que les parts puguin fer i intentar incorporar-les al projecte executiu. El gerent del Grup Costa Brava Centre, Martí Sabrià, es queixava la setmana passada que la comissió de seguiment s'ha anat reunint però que és inoperativa perquè la Generalitat no fa cas a la resta de sectors. El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, surt al pas d'aquestes crítiques.
CITA JOAQUIM NADAL 1
El conseller Nadal assegura que l'autovia entre Palamós i Palafrugell tindrà els quatre carrils en servei el dia 31 de desembre d'aquest any. Mentrestant, demana paciència als afectats.
CITA JOAQUIM NADAL 2
El desdoblament de la carretera C-31 entre Palamós i Palafrugell haurà durat dos anys, amb una inversió pública superior als 40 milions d'euros.
Joaquim Nadal 1
Joaquim Nadal 2
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...