07/08/2007 Obres i Urbanisme
Obres de construcció de la carretera C-31, aquest migdia.
La Generalitat respectarà tots els compromisos amb els afectats per la construcció de l’autovia entre Palamós i Palafrugell. Així ho assegura el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, que respon així a les crítiques fetes per la Unió d’Hostaleria i Turisme de la Costa Brava Centre. L'entitat denunciava fa uns dies a aquesta emissora el suposat mal funcionament de la comissió de seguiment de les obres. Aquesta comissió està integrada per la Generalitat, els ajuntaments de Palamós, Vall-llobrega, Mont-ras i Palafrugell i pels empresaris i particulars afectats per les obres. La seva funció és recollir els suggeriments que les parts puguin fer i intentar incorporar-les al projecte executiu. El gerent del Grup Costa Brava Centre, Martí Sabrià, es queixava la setmana passada que la comissió de seguiment s'ha anat reunint però que és inoperativa perquè la Generalitat no fa cas a la resta de sectors. El conseller de Política Territorial i Obres Públiques, Joaquim Nadal, surt al pas d'aquestes crítiques.
CITA JOAQUIM NADAL 1
El conseller Nadal assegura que l'autovia entre Palamós i Palafrugell tindrà els quatre carrils en servei el dia 31 de desembre d'aquest any. Mentrestant, demana paciència als afectats.
CITA JOAQUIM NADAL 2
El desdoblament de la carretera C-31 entre Palamós i Palafrugell haurà durat dos anys, amb una inversió pública superior als 40 milions d'euros.
Joaquim Nadal 1
Joaquim Nadal 2
Totes les notícies:
11/06/2026 - Societat La natalitat baixa fa perdre una línia educativa d'I3 a l'escola La Vila
Aviat farà 3 mesos que es va tancar la preinscripció escolar pel curs 2026-2027 a educació...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme JuntsxCat reclama llum a la platja Gran però el govern diu que Costes no ho vol
Junts per Catalunya, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, es queixa de la supressió dels...
11/06/2026 - Medi Ambient Prevenció d'incendis forestals a la Fosca i Castell
L'Agrupació de Defensa Forestal Gavarres-Marítima i l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de...
11/06/2026 - Obres i Urbanisme La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi haurà d'esperar al setembre
La reforma de la coberta de tribuna de l'Estadi Municipal Palamós-Costa Brava no es podrà fer...
11/06/2026 - Política El president del Parlament, Josep Rull, visitarà demà Palamós
El president del Parlament de Catalunya, Josep Rull, farà demà divendres una visita institucional...