Aquesta mitjanit es tanca el camí de Belitrà

07/08/2007 Societat


La tanca del camí de la Mina, avui, encara sense tancar amb clau.

La tanca del camí de la Mina, avui, encara sense tancar amb clau.

A partir d’aquesta mitjanit quedarà tallat al trànsit motoritzat el camí d’accés al paratge de La Mina, al sector de Belitrà. La mesura, que s’ha anat ajornant en repetides ocasions per causes tècniques, té com a finalitat evitar l’abocament incontrolat de runa i deixalles en aquesta zona. Ho ha explicat el regidor de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós, Josep Buxeda.
CITA JOSEP BUXEDA
L'Ajuntament de Palamós ha instal·lat una tanca a l'entrada d'aquest camí amb senyalització que adverteix que només hi poden passar els vehicles dels veïns autoritzats. Aquests propietaris tindran clau per obrir la tanca i se'ls identificarà mitjançant una acreditació municipal, que hauran d'ubicar en algun lloc visible del seu vehicle.
El tancament del camí de la Mina s'aplicarà durant un any com a prova pilot. Es valorarà si és una mesura efectiva per erradicar els abocaments incontrolats i, si és així, es continuarà aplicant. Els veïns de la zona s'havien queixat amb reiteració que l'entorn del camí de la Mina era un espai on s'accedia impunement per fer abocaments de runa i deixalles.


Josep Buxeda



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...