CiU també està en contra d'ampliar el port Marina Palamós

01/08/2007 Obres i Urbanisme


El grup municipal de Convergència i Unió s’alinea amb l’equip de govern i també s’oposa al projecte d’ampliació del port Marina Palamós. La seva portaveu, Isabel Ruiz, ha explicat a Ràdio Palamós que el projecte té una afectació excessiva sobre el litoral.Fins ara, Convergència i Unió era l'únic grup municipal que no s'havia pronunciat sobre aquesta qüestió. Des del grup s'estava a l'espera de conèixer amb detall el contingut del projecte d'ampliació del port Marina, per tal de fer-ne una valoració més ajustada. Això ja s'ha produït i el grup municipal nacionalista ha optat per posicionar-se en el mateix sentit que l'equip de govern i els grups de l'Entesa i Esquerra Republicana de Catalunya, i oposar-se al projecte. Així ho ha explicat la portaveu del grup, Isabel Ruiz.
CITA ISABEL RUIZ 1
Ruiz diu que si l'ampliació del port Marina s'hagués ajustat a les seves actuals instal·lacions, sense afectar més tram de costa, potser s'ho haguessin mirat amb uns altres ulls.
CITA ISABEL RUIZ 2
Convergència i Unió és partidària de portar una moció conjunta al Ple de l'Ajuntament de Palamós per donar més força a l'oposició a construir 140 nous amarraments al port Marina Palamós. De moment, el Partit Popular ha estat l'única formació municipal que no veu malament el projecte.


Isabel Ruiz 1


Isabel Ruiz 2



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...