26/07/2007 Esports
Aquest dissabte se celebra, per primera vegada a la costa catalana, un ral•li-raid de vela lleugera que, en aquesta ocasió, es dedica a la classe Optimist infantil. La prova sortirà de Sant Feliu de Guíxols i té el seu punt d’arribada a Palamós.La regata, anomenada Opti Rally 2007, està organitzada pel Club de Vela Palamós, el Club Nàutic Port d'Aro i el Club Nàutic Sant Feliu de Guíxols. La prova es desenvoluparà en cinc trams cronometrats. Començaran a dos quarts d'una de la tarda a Sant Feliu, continuaran a dos quarts de quatre a Platja d'Aro i finalitzaran a dos quarts de sis amb el tram comprès entre Sant Antoni i Palamós. Les tres etapes sumen un recorregut cronometrat de deu milles nàutiques. D'entre els equips que participaran en aquest ral·li de vela Optimist en categoria infantil, cal destacar els regatistes del Club de Vela Palamós. Es tracta de vuit participants d'edats compreses entre els vuit i els catorze anys. Destaca la presència de Ramon Figueres, que fa pocs dies ha participat en el Campionat d'Europa de la classe Optimist.
La competició d'aquest dissabte finalitzarà, a les set de la tarda, amb el lliurament de premis que es farà davant del Museu de la Pesca de Palamós. Cal remarcar el premi Martinet, que fa referència al capità corsari palamosí Martí Badia, i que serà lliurat al jove regatista que es mostri més lluitador durant la competició nàutica.
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...