20/07/2007 Societat
La Confraria de Pescadors de Palamós organitza aquest cap de setmana els tradicionals actes commemoratius de la festivitat de la Mare de Déu del Carme. Els actes s’encetaran demà a la nit amb un ball de revetlla però tindran el seu plat fort diumenge, amb la processó marítima.De fet, els actes de dissabte començaran ja a les sis de la tarda amb una competició de futbol a la zona esportiva Josep Massot i Sais. El mateix dissabte, a les set de la tarda, s'inaugura a la Casa del Mar l'exposició de treballs manuals i artesania de les dones de pescadors palamosins. A dos quarts d'onze de la nit, hi haurà el ball de revetlla amb el conjunt Discóbolo.
Ja diumenge, els actes centrals en honor de la Mare de Déu del Carme, patrona dels pescadors, s'iniciaran a les onze amb una missa a l'església parroquial. Començarà després una processó a peu, acompanyada dels gegants de Palamós, fins arribar a la llotja. La imatge de la verge es carregarà a la teranyina Nuevo Rio Verde, que encapçalarà la processó marítima. El secretari de la Confaria de Pescadors de Palamós, Josep Grassot, recorda els consells de seguretat que cal tenir en compte.
CITA JOSEP GRASSOT
De tornada a terra ferma, sobre la una de la tarda, els actes acabaran amb mitja ballada de sardanes.
Josep Grassot
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...