19/07/2007 Societat
L'Ajuntament de Palamós calcula que unes 25 mil persones han passat per Palamós els tres últims dies per veure els grans velers de la regata Tall Ship Race. El pic d'ocupació es va viure durant la tarda i el vespre del dilluns.Els últims velers van marxar ahir i ara és moment de passar un balanç numèric de l'expectació aixecada pels vaixells.
Segons dades facilitades avui per l'Ajuntament de Palamós, entre diumenge i ahir dimecres s'han acostat fins a la zona del port i el passeig de Palamós unes 25 mil persones. El moment de màxima concentració es va produir el dilluns a la tarda, quan la totalitat dels 19 velers participants eren visitables. En aquell moment, es calcula que hi havia unes 10 mil persones a la zona portuària. Una dada més: el veler holandès Stad Amsterdam va batre el seu pròpi rècord amb més de 2400 visites en només tres hores. És a dir, hi van passar 800 persones per hora. L'estada dels grans vaixells no només ha suposat un èxit de visitants sinó que també ha estat molt ben valorada per les pròpies tripulacions. Teresa Ferrés, alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS
L'organització havia previst tot un seguit d'activitats per a la gent dels vaixells. Hi havia visites al Museu de la Pesca, itineraris turístics i comercials, recepcions oficials i la festa popular de benvinguda que es va fer dilluns a la nit.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...