17/07/2007 Esports
Com ja us vam explicar fa uns dies, el Palamós Club de Futbol ha tancat ja la seva plantilla per a la pròxima temporada. El club ha cobert amb escreix les places destinades a jugadors sots-23. Finalment tindrà set futbolistes en aquesta franja d’edat. Aquests homes són Marc Pujol, Ferran Corredor, Carlos López, Toni Montero i tres de les noves incorporacions, David Cornellà, Fran Jerez i Álvaro. En el cas de Montero, es tracta d'un jugador sots-25 però en el cas dels porters es permet incloure'ls en el quota dels sots-23. En qualsevol cas, el director esportiu del club, Jordi Condom, opina que s'ha confeccionat una plantilla amb un important equilibri entre veterania i joventut.
CITA JORDI CONDOM
D'altra banda, ahir us avançàvem la major part dels partits amistosos que jugarà el Palamós durant aquesta pretemporada. Avui, ja us en podem dir també les dates. El 28 de juliol es jugarà el partit al camp del Base Roses. El 4 d'agost al camp de l'Escola de Futbol del Gironès. Després es jugaran dos partits al Nou Estadi Municipal. L'11 d'agost contra la Fundació Esportiva Figueres i el 18 davant del Girona. El dissabte 25 d'agost s'ha concertat un amistós al camp del Guíxols i encara se'n jugarà un altre al camp del Palafrugell, que de moment no té data. Recordeu que l'equip entrenat per Cándido Viana comença a treballar dilluns que ve.
Jordi Condom
Totes les notícies:
14/07/2026 - Societat Salut presenta una eina per mesurar la mortalitat lligada a la calor
El Departament de Salut de la Generalitat ha estrenat en els últims dies una eina pionera per...
14/07/2026 - Societat Bombers recorda que en cas d'incendi cal seguir les indicacions dels professionals i no autoevacuar-se
De l'1 al 9 de juliol, a Catalunya s'han produït prop de 400 incendis de vegetació. Alguns d'ells...
14/07/2026 - Successos Crema un cotxe de matinada a l'aparcament de Santiago Bañeras
Aquesta matinada passada hi ha hagut un incendi a l'aparcament de Santiago Bañeras i Goday, a...
14/07/2026 - Obres i Urbanisme Aprovació definitiva per a les obres de La Gorga
L'Ajuntament de Palamós ha fet l'aprovació definitiva del projecte d'obres per reformar els...
14/07/2026 - Serveis L'Ajuntament adjudica 14 llocs de venda per a la Fira de Santa Maria
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat un total de 14 llocs de venda no sedentaris pel mercat...