02/07/2007 Cultura
Comença el mes de juliol i amb ell iniciem l'espai de l'agenda d'actes lúdics i culturals de l'estiu. Us l'anirem oferint diàriament, de dilluns a divendres. La primera de la temporada és la que ara escoltareu, en la veu de l'Abel Espinosa.CONCERTS
Comencem amb una miqueta de música per estar ben relaxats. A partir de dos quarts de vuit del vespre, a la plaça Nova de Palafrugell, concert de música ambiental a càrrec del saxofonista Manel Romero.
FESTES
La mainada ja no va a escola i cal buscar-los entreteniments. Avui us proposem portar-los a la platja de Sant Pol, a Sant Feliu de Guíxols. Allà celebren la seva Festa Major i durant tot el dia hi ha atraccions infantils a la platja.
SARDANES
L'hotel La Torre, a Calella de Palafrugell, renova un estiu més el seu tradicional curs de sardanes. Hi ha classes gratuïtes, cada dilluns fins a finals del mes de setembre. El curs és compatible per als qui volen perfeccionar el seu nivell i també per als qui ara tot just comencen.
DIVERSOS
El Museu de la Pesca de Palamós ha posat ja en marxa les seves activitats d'estiu. Una de les més tradicionals és el taller de pesca amb canya. Es fa els dilluns, dimecres i dijous, de dos quarts de set de la tarda a vuit del vespre. Si voleu més informació, adreceu-vos al propi Museu de la Pesca.
D'altra banda, el programa 'Embarca't a Palamós' us oferirà durant tot l'estiu un ampli ventall d'excursions marítimes a bord del vaixell de vela llatina 'Rafael'. Us en destaquem una. La sortida de navegació tradicional a vela llatina. Dura tres hores i mitja i la sortida es fa diàriament cap a dos quarts d'onze del matí.
EXPOSICIONS
L'oferta d'exposicions que podeu trobar durant aquest estiu arreu de la nostra comarca és molt important. Aquest dilluns us proposem que, si us animeu, feu una passejada pel nucli antic de Castell d'Aro i aneu a veure la mostra 'Joguines, doctrina i ensenyament'. Està muntada al Museu de la Nina, fins al 16 de setembre.
I a l'hotel Llafranc es pot veure fins al dia 31 d'agost un recull d'aquarel·les de l'artista Izabella Leszczynska. L'exposició porta per títol 'Un altre estiu a Llafranc'.
És tot per a avui. Demà, més activitats per gaudir de l'estiu. Que ho passeu bé.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...