22/06/2007 Obres i Urbanisme
Aquest matí ha quedat ja obert al trànsit el carrer del Pedró. El tram comprès entre els carrers de la Creu i del Convent dels Agustins estava tancat des de dimecres a causa de les obres de reparació del paviment que s’estaven fent. Alfons Bartolomé, regidor de Mobilitat de l'Ajuntament de Palamós.
CITA ALFONS BARTOLOMÉ
El paviment d'aquest sector havia quedat malmés pel pas de formigoneres i altres camions, amb motiu de les diferents obres de construcció d'edificis que s'han fet últimament a la zona del Pedró. El cost dels treballs ha anat a càrrec, precisament, d'aquestes empreses constructores. Durant els dos dies que han durat les obres, el trànsit rodat ha hagut de seguir una sèrie de rutes alternatives, davant la impossibilitat de circular per aquest tram del carrer del Pedró.
Alfons Bartolomé
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...