21/06/2007 Societat
L’Ajuntament de Palamós ja ha triat el futur nou emplaçament de l’Oficina Municipal de Turisme. L’equipament se situarà a la nau de l’empresa Sitap, al carrer d’Enric Vincke, que es va acordar no enderrocar i conservar com a espai públic. L’Oficina de Turisme ocupa actualment un local de lloguer al passeig del Mar, que ha d’abandonar el pròxim mes d’octubre.La Sitap ocupava dues finques. En una d'elles, ja s'està edificant una promoció de pisos. Al costat, delimitada pels carrers d'Enric Vincke, Mallorca, Barcelona i Santa Marta, n'hi ha una segona on també s'hi faran habitatges. En el seu moment, però, ja es va pactar amb la promotora que, dins de la zona d'utilització pública d'aquesta finca, es conservaria i restauraria una part de l'edificació. Teresa Ferrés és l'alcaldessa de Palamós.
CITA TERESA FERRÉS 1
L'Oficina Municipal de Turisme del passeig s'ha de desallotjar el pròxim mes d'octubre. L'equipament del carrer d'Enric Vincke no estarà fet però, mentrestant, es buscarà una ubicació provisional.
CITA TERESA FERRÉS 2
La nova ubicació de l'Oficina Municipal de Turisme és una de les 20 prioritats que el nou equip de govern format pel PSC i Ciutadans de Palamós s'ha marcat fins a finals d'aquest any.
Teresa Ferrés 1
Teresa Ferrés 2
Totes les notícies:
27/04/2026 - Serveis Els pescadors de Palamós mantenen la facturació, tot i pescar menys gamba vermella
La facturació de la Confraria de Pescadors de Palamós es va mantenir força estable l'any passat,...
27/04/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues diu que les anàlisis de les aigües de bany, no recullen tots els impactes de l'avaria a la depuradora
L'Associació Amics de les Illes Formigues considera que les anàlisis que està fent el Consorci...
27/04/2026 - Societat L'Ajuntament de Palamós vol recuperar el Centre Obert pel curs que ve
El Centre Obert de Palamós, situat al barri d'Es Pla, tornarà a funcionar a partir de l'inici del...
27/04/2026 - Serveis El Wind Surf fa la seva primera escala de l'any a Palamós
El veler de luxe Wind Surf fa avui dilluns la primera escala de les tres que té previstes aquest...
27/04/2026 - Política Pilar Arxé és la nova presidenta local de Junts per Catalunya
Junts per Catalunya a Palamós i Sant Joan ha renovat els càrrecs de la seva executiva local, i ha...