21/05/2007 Societat
El curs es fa a la seu de la Cambra de Comerç, a la imatge.
La Cambra de Comerç de Palamós celebra demà un seminari sobre fiscalitat internacional i pimes. La jornada està adreçada a petites i mitjanes empreses que treballen en mercats internacionals i que necessiten saber com funciona l’aplicació d’aranzels i de l’IVA en aquest tipus d’operacions comercials.Es tracta, bàsicament, de fer una explicació clara i pràctica de quins són els impostos més habituals en les operacions internacionals i d’aclarir els dubtes que els assistents puguin tenir sobre com facturar, liquidar i deduir aquests impostos.
Aquest seminari formatiu tindrà una durada aproximada de quatre hores i es farà a la seu de la Cambra de Comerç de Palamós. Anirà a càrrec de Natàlia Velasco, llicenciada en dret i ciències polítiques.
La sessió s’obrirà amb la intervenció del president de la Cambra de Comerç de Palamós, Xavier Ribera, i del director territorial de Comerç de Catalunya-ICEX, Antoni Montserrat. Els continguts del seminari s’estructuren en tres blocs: els drets aranzelaris, l’IVA en el comerç exterior i l’IVA intracomunitari.
El seminari ‘Les pimes davant la fiscalitat internacional’ és d’assistència gratuïta.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...