18/05/2007 Esports
El Palamós Club de Futbol juga aquest diumenge, a les cinc de la tarda, al camp del Castelldefels. L’equip tindrà la baixa de Gerard Pijoan, sancionat amb un partit de suspensió per acumulació d’amonestacions.Es tracta del penúltim partit del campionat i els palamosins ja no s'hi juguen res, després d'haver assegurat la permanència ara fa dues jornades. L'últim objectiu és guanyar els sis punts que queden i classificar-se el més amunt possible. Hi ha dos precedents de visites del Palamós al camp del Castelldefels. Fa dues campanyes, l'equip entrenat aleshores per Juli Torrent va perdre per tres a un. La passada campanya va guanyar per un a tres, en el partit que va suposar el debut de Robi a la banqueta, precisament després de la dimissió de Torrent. Aquesta temporada, en el partit de la primera volta, hi va haver empat a dos al Nou Estadi.
El partit entre el Castelldefels i el Palamós Club de Futbol es juga aquest diumenge a partir de les cinc de la tarda. Des de mitja hora abans podreu seguir la transmissió que en farà Ràdio Palamós.
A la Segona Regional, penúltim partit de lliga per a la Fundació Esportiva Palamós. Els jugadors entrenats per Robi reben el Salt, que està just per sota de la Fundació en la taula classificatòria. El partit es juga al Nou Estadi, demà a les cinc de la tarda. Dins del mateix grup, el Sant Antoni va al camp del cuer, la Penya Barcelonista de Lloret.
En futbol de base, tres partits demà dissabte. A les deu del matí, l'aleví A de la Fundació Esportiva Palamós rep el Palafrugell. El mateix rival tindrà l'infantil A, a partir de dos quarts de dotze. Ja a la tarda, a les set, el juvenil de la Fundació s'enfronta al Figueres. Tots aquests partits es juguen al camp gran de la zona esportiva Josep Massot i Sais.
En bàsquet, el sènior femení del Club Esportiu Palamós, el Catalunya Nàutic, juga a les nou de la nit d'avui divendres al Pavelló Municipal. Ho fa davant del Club Bàsquet Begur.
Demà dissabte, d’altra banda, hi ha dos esdeveniments esportius de base. Per un cantó, la final territorial de bàsquet aleví masculí, dins dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya. Els partits es jugaran entre les nou del matí i les dues de la tarda. Per l'altra part hi ha el festival de fi de curs d’aeròbic, funky, hip-hop i patinatge artístic, que es farà a partir de dos quarts de sis de la tarda. Tot plegat, al Pavelló Municipal d'Esports.
Totes les notícies:
28/04/2026 - Societat Comencen les reunions participatives de l'Ajuntament de Palamós amb els veïns dels barris
L'Ajuntament de Palamós recupera a partir d'avui les reunions amb veïns de diferents zones del...
28/04/2026 - Societat La Síndica de Greuges arriba al final del mandat satisfeta amb l'experiència
La Síndica de Greuges de Palamós, Fina Camós, ha arribat al final del període de 5 anys al...
28/04/2026 - Serveis L'Oficina de Turisme i el Museu de la Pesca renoven els certificats de qualitat turística
El Consell Comarcal del Baix Empordà ha lliurat els distintius de qualitat turística a més de 90...
28/04/2026 - Societat L'hospital de Palamós acull una exposició sobre la història de la prevenció de riscos laborals
L'hospital de Palamós acull l’exposició 'Un viatge per la història de la prevenció de riscos...
28/04/2026 - Cultura Club de lectura juvenil 'Entre línies', avui a la Biblioteca Municipal
La Biblioteca Municipal de Palamós ha incorporat una proposta nova a la seva oferta de clubs de...