08/05/2007 Política
Antoni Bachiller durant la seva intervenci?ahir.
Ciutadans de Palamós va presentar ahir al vespre el seu programa electoral. Entre les propostes que formula la formació encapçalada per Antoni Bachiller destaquen les relacionades amb l'atenció al ciutadà i, molt especialment, amb la dinamització econòmica del municipi. La formació que lidera Antoni Bachiller creu que els palamosins volen ser atesos amb eficàcia quan s'adrecen a l'Ajuntament. Per això proposa posar en funcionament l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. En aquesta línia estaria també la posada en marxa d'una bústia ciutadana, amb el compromís de respondre en un màxim de 48 hores qualsevol queixa sobre la qualitat dels serveis i dels equipaments públics. En matèria d'equipaments, Ciutadans de Palamós aposta per la creació d'un hotel d'entitats i un centre cívic a la nau dels 50 metres, ubicar la llar de la gent gran al lloc on ara hi ha la biblioteca i, sobretot, crear un gran espai d'art i cultura a l'actual aparcament del camp del carrer de Cervantes. Antoni Bachiller, alcaldable de Ciutadans de Palamós.
CITA ANTONI BACHILLER 1
Ciutadans de Palamós inclou també en el seu programa promocionar la finca municipal Can Pere Tià com a centre de colònies i lleure permanent. Proposa reclamar a la Generalitat que eviti l'abandonament de l'espai natural de Castell i ofereix subvencionar serveis com el transport públic, els aparcaments o els casals infantils.
L'altra gran aposta del programa electoral de Ciutadans de Palamós és la dinamització econòmica del municipi. En aquest sentit, vol potenciar la marca Gamba de Palamós, promoure productes turístics alternatius al sol i la platja, incentivar la instal·lació d'hotels i crear la línia marítima regular Palamós-Illes Balears. En relació al port, proposa fer arribar a Palamós l'eix transversal ferroviari, potenciar les escales de creuers i eliminar mercaderies com els granels o els polsosos.
Sigui com sigui, Antoni Bachiller creu que la gran aportació que pot fer Ciutadans de Palamós en aquesta campanya és el seu estil de fer política.
CITA ANTONI BACHILLER 2
Ciutadans de Palamós pensa basar la seva campanya electoral en l'explicació personalitzada del seu programa a les entitats i col·lectius del municipi.
Antoni Bachiller 1
Antoni Bachiller 2
Totes les notícies:
29/04/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament de Palamós diu que les obres de la Fosca es poden encarir fins a un 30 per cent
La gestió de les obres de la segona fase d'urbanització del nucli de la Fosca encaren una fase...
29/04/2026 - Medi Ambient Som-hi exigeix garanties de la qualitat de les aigües de bany
Som-hi per Palamós i Sant Joan, el grup principal de l'oposició municipal, reclama garanties de...
29/04/2026 - Serveis Ajuntament i sector turístic comparteixen una jornada de treball
L'espai municipal de les galeries Carme va ser ahir l'escenari d'una jornada de treball organitzada...
29/04/2026 - Serveis El Silver Shadow tanca avui les escales de creuer de l'abril
El creuer Silver Shadow fa avui dimecres la seva primera escala al port de Palamós. Ha arribat a...
29/04/2026 - Societat Segona i darrera jornada de portes obertes a la Llar d'infants municipal
En el marc del període de preinscripció pel curs vinent a la Llar d'infants municipal de...