Concert patrocinat per Cappsa

04/05/2007 Cultura


El flautista Vicenç Prats.

El flautista Vicenç Prats.

El teatre La Gorga acull aquest diumenge, a partir de les set de la tarda, el concert commemoratiu del centenari de l’empresa d’aigües de Palamós Cappsa. El concert, que és gratuït, anirà a càrrec del flautista Vicenç Prats i de la pianista Cristina Esclápez.El palamosí Vicenç Prats és actualment el primera flauta solista de la prestigiosa Orquestra de París, ciutat en la que resideix habitualment. Cristina Esclàpez, de la seva banda, ha ofert regularment concerts a diferents punts de l'Estat espanyol i de països de la resta d'Europa, i és professora pianista acompanyant al Conservatori de Música de Múrcia.
El concert especial del centenari de la Companyia d'Aigües Potables de Palamós es fa diumenge a les set de la tarda. L'organitza Joventuts Musicals de Palamós en col·laboració amb l'Ajuntament de Palamós.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...