02/05/2007 Successos
Aquest dilluns es va haver de desallotjar els veïns d’un immoble del carrer del President Macià pel que semblava ser una fuita de gas. Tècnics de la companyia van descartar que es tractés d’això i els Bombers van concloure que la pudor que se sentia podia provenir d’algun abocament incontrolat a la xarxa de clavegueram. Una persona va haver de ser atesa a l’hospital de Palamós per la inhalació d’aquests efluvis.Es tractava d'una dona gran que presentava un quadre de nàusees i mareig. La van portar en ambulància a l'hospital de Palamós i va rebre l'alta mèdica després de ser atesa.
Els fets van passar sobre tres quarts de sis de la tarda i van fer mobilitzar la Policia Local de Palamós, els Bombers de la Generalitat i els serveis d'emergències mèdiques, a més dels operaris de Gas Natural. La forta pudor de gas se sentia a l'edifici on hi ha el consultori mèdic de l'Aliança, a la cantonada dels carrers del President Macià i de l'Avió. Com a mesura preventiva es van desallotjar els veïns dels sis habitatges que hi ha a l'immoble, 14 persones en total. Els tècnics de la companyia van descartar que la pudor estigués provocada per una fuita de gas. Finalment, els Bombers van donar com a possible causa de l'incident un abocament al clavegueram d'alguna substància no concretada, potser disolvent o gasolina. A les set de la tarda es va permetre als veïns tornar a casa seva. Treballadors de la Brigada Municipal de l'Ajuntament de Palamós van abocar aigua al clavegueram de la zona fins que la pudor es va disipar.
D'altra banda, els Mossos d'Esquadra han detingut un veí de Calonge, de 39 anys d'edat i nacionalitat marroquina, com a presumpte autor de sis robatoris en vivendes i un més en grau de temptativa. Els robatoris els va fer a Platja d'Aro, bàsicament en habitatges de segona residència quan els amos no hi eren. Els investigadors van descobrir que el presumpte lladre aprofitava aquesta circumstància per estar-se durant uns dies a les vivendes. A banda, hi robava joies i aparells electrònics, bàsicament. El detingut ha ingressat a presó per ordre judicial.
Totes les notícies:
14/09/2026 - Obres i Urbanisme L'Ajuntament adjudica les obres d'un aparcament nou a Sant Joan
L'Ajuntament de Palamós ha adjudicat el projecte per condicionar uns terrenys del nucli de Sant...
14/09/2026 - Medi Ambient Publicat el calendari nou de la recollida de residus porta a porta comercial
L'Ajuntament de Palamós ja ha fet públic el calendari nou de recollida de residus porta a porta...
14/09/2026 - Serveis La Cambra de Palamós acompanya els processos d'emprenedoria empresarial
La Cambra de Comerç de Palamós ha posat en marxa aquest mes de setembre una línia nova de...
14/09/2026 - Societat El Consell Comarcal fa píndoles formatives en línia sobre alimentació
El Consell Comarcal del Baix Empordà organitza aquest mes de setembre un cicle de 5 píndoles...
14/09/2026 - Societat Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi
Les parròquies de Palamós obren les inscripcions per a la catequesi 2026-2027. El tràmit es...